ضرورت و اهميت کنترل پيک مصرف بر فصل هاي متفاوت به ويژه فصل تابستان از اهميت ويژه اي برخوردار است به همين علت کنترل و مديريت مصرف برق در ادارات در ساعات روز از اهميت ويژه اي برخوردار است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران سمينار يک روزه بررسي اهميت اصلاح الگوي مصرف در ساختمان هاي اداري امروز در حالي کار خود را در شرکت توزيع برق استان تهران ‌آغاز به کار کرد که موضوع مديريت با مصرف انرژي برق در ادارات از اهميت ويژه اي برخوردار است.

اين گزارش حاکي است در حال حاضر با توجه به تعداد و مصرف مشترکان حوزه توزيع نيروي برق تهران بزرگ اين شرکت نزديک به 13 درصد از مشترکان کشور را معادل 8.8 درصد از مصرف کل کشور را تحت پوشش خود دارد.

بر اين اساس سهم تعداد و ميزان مصرف مشترکان عمومي – اداري به ترتيب از مجموع مصرف کل کشور 26.9 درصد و 23.3 درصد است.

اما سهم مشترکان کل کشور 13.1 درصد است که 8.8 درصد ان مربوط به مشترکان استان تهران مي باشد.

اين خبر حاکي است تعرفه مشترکان برق خانگي با توجه به تعداد اين مشترکان در تهران را که شامل 2886 هزار مشترک مي شود بالغ بر 12.3 درصد است و همچنين در مصارف عمومي تعداد مشترکان در استان تهران از مجموع 1174 مشترک کشوري در تهران 316 مشترک وجود دارد که جمعا 26.9 درصد از سهم مشترکان مصرف برق عمومي کشور را به خود اختصاص دادند.

اين گزارش حاکي است در اين سمينار راه کارهاي بررسي کاهش پيک مصرفي انرژي برق در ادارات با حضور  کارشناسان و جمعي از مديران شرکت توزيع برق استان تهران به منظور راهکارهاي بررسي کاهش مصرف برق در ادارات استان تهران برگزار شد.

در اين سمينار آخرين راهکارها و پيشنهادات مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
انتهاي پيام/
برچسب ها: مصرف ، اداری ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار