8000 واحد مسكن مهر و بيمارستان100 تختخوابي رامهرمز از طرح هاي مهر ماندگار، امروز سه شنبه با حضور معاون اول رييس جمهوري و وزير راه و شهرسازي در استان خوزستان به بهره برداري رسيد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، با حضور محمد رضا رحيمي و علي نيكزاد در سايت مسكن مهر دزفول به طور همزمان 8000 واحد مسكن مهر در استان خوزستان به بهره‌برداري رسيد.

بنابر اين گزارش اين واحد‌هاي مسكوني با اهداي كليد دو واحد مسكوني به مالكان آنها در مجموعه 1390 واحدي مسكن مهر دزفول به طور همزمان در استان خوزستان به بهره‌برداري رسيد.

اين تعداد واحد مسكن مهر در دزفول  شامل واحدهاي مسكوني ساخته شده در كوي آزادگان، انديشه و زيباشهراست.

در سايت مسكن مهر دزفول، عمليات احداث دو هزار و 312 واحد مسكن مهر در حال انجام است كه تعدادي از اين واحدها در مراحل پاياني ساخت قرار دارند.
 
بهره‌برداري از بيمارستان100 تختخوابي رامهرمز
 
همچنين در بخش ديگري از افتتاح‌ پروژه ها در استان خوزستان، بيمارستان100 تختخوابي رامهرمز در زميني به مساحت ۵۶ هزارمترمربع و زيربناي ۹هزار و ۱۰۰مترمربع با ۱۴۰ميليارد ريال اعتبار در دو طبقه توسط سازمان مجري ساختمان ها و تاسيسات دولتي و عمومي وزارت راه و شهرسازي ساخته شده است.

عمليات اجرايي اين بيمارستان كه از طرح هاي مهرماندگار است در سال ۱۳۷۲آغاز شد اما به دلايل مالي و اعتباري ساخت آن حدود دو دهه به طول انجاميد.

اين بيمارستان داراي بخش هاي زنان و زايمان، نوزادان، اورژانس،آزمايشگاه، مراقبت هاي ويژه، اعمال جراحي، راديولوژي، فيزيوتراپي، آي سي يو و سي سي يو ، است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار