رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ‌اردوی مازندران دانش آموزان نبوده و هیچ هماهنگی با آموزش و پرورش صورت نگرفته است.

فرهادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اظهار تأسف از این حادثه اعلام کرد هیچ گروهی از آموزش و پرورش استان البرز و مناطق تابعه به اردوی مازندران اعزام نشده و اردوی مذکور، دانش آموزی و با هماهنگی آموزش و پرورش نبوده است.

آقا صفری مدير روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: شش دانش آموز کرجی که در شهرستان نور غرق شده اند از سوي آموزش و پرورش استان البرز به اردوی مازندران اعزام نشده بودند.

وي تصريح کرد: تا کنون جسد 3 دانش آموز غرق شده کشف شده است.

*غرق شدن 6 دانش آموز کرجي در اردوي تابستاني/ اعلام اسامی دانش آموزان غرق شده

مدیر روابط عمومی استان البرز افزود: این دانش آموزان از سوی آموزش و پرورش به اردو اعزام نشدند بلکه اعزام آن ها از طریق اردوهای فرهنگی صورت گرفته و آموزش و پرورش استان البرز هیچ گروهی از دانش آموزان استان البرز و مناطق تابعه را به اردوی مازندران اعزام نکرده است.
* اسامی دانش آموزان غرق شده و مصدوم اعلام شد
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران از غرق شدن 6 دانش آموز مقطع دبیرستان و مصدوم شدن 4 تن در دریای شهرستان نور استان مازندران خبر داد.
فرزاد بزرگی در  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این حادثه اظهار داشت: در ساعت 17:15 دقیقه عصر روز گذشته مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی استان مازندران از حادثه غرق شدن تعدادی از دانش آموزان باخبر شد و بلافاصله تیم های درمانی را به شهرک پزشکان در منطقه ایزدشهر شهرستان نور اعزام کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه یکی از افراد گروه در حال غرق شدن بود که 9 نفر از دوستان وی به یاری می شتابند که متأسفانه 6 تن دچار غرق شدگی و 4 تن دیگر نیز از آب خارج و مصدوم بودند که پس از اقدامات اولیه اورژانس به بیمارستان امام نور منتقل شدند.

در حال حاضر یکی از مصدومان در بخش ICU 2 تن دیگر در CCU و یک تن دیگر در بخش داخلی تحت درمان هستند.

بزرگی خاطر نشان کرد: دانش آموزان در منطقه خارج از طرح در حال شنا بودند که این حادثه تلخ رخ می دهد .
وی اسامی فوت شدگان را میلاد شیرزاد، رحیم زمانی، حسن زنجبر آزاد، حسین زنجبرآزاد، محمد قربانی و رضا پاشایی اعلام کرد.

 همجنين اسامی مصدومان حمید غفار نژاد، یاشار معینیان، احسان غلامی و امید تاجیک است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار