سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بازیکنانم برای رسیدن به این مرحله جنگیده اند اما به مدال نقره راضی نیستیم ایران باید طلایی شود.

 شهرزاد مظفر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط مطلوبی که در تیم ملی با آن روبه رو بودیم انتظار رسیدن به چنین روزی را داشتیم اما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست ما آماده بودیم اما دیگر تیم ها هم در این مدت بیکار نبودند و با توانایی بالایی وارد مسابقات شدند.

سرمربي تيم ملي فوتسال بانوان افزود: به بازیکنان ایمان دارم آنها جواب تلاشهایمان را به بهترین نحو پاسخ گفته اند و از آنها راضی هستم مهم نیست در فینال چه نتیجه ای کسب کنیم من تلاش بازیکنان را می ستایم تاکنون در تمام رقابت ها بدون اشتباه ظاهر شدیم بدون شک این روند ادامه پیدا می کند تا ژاپن مغلوب توانایی های ایران شود.
 
مظفر در ادامه بیان داشت: البته ژاپن تیم بسیار قدرتمندی است و تاکنون دو بار عنوان قهرمانی این بازی ها را به خود اختصاص داده است در طول این رقابت ها یک بار بازی ژاپن را از نزدیک مشاهده کردیم فیلم باقی بازی ها را نیز آنالیز کردیم.
 
وی خاطر نشان کرد: آذر ماه سال گذشته با تیم ژاپن رو در رو شده ایم و با نتیجه 2 بر يک شکست خوردیم به همین خاطر با شیوه بازی این تیم آشناییم، از سوی دیگر ایران دیگر تیم سابق نیست و در مقابل ژاپن حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
 
مظفر اظهار داشت: با توجه به توانایی بازیکنان و تلاش هایمان به مدال نقره رضایت نمی دهیم ما باید تیم طلایی این رقابت ها باشیم./مح


برچسب ها: سرمربی ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار