نائب رئیس فدراسیون فوتبال در بخش بانوان گفت: با صعود به فینال رقابت ها نتیجه زحمات یک سال گذشته خود را گرفتیم و وقتی به فینال رسیدیم فقط به مدال طلا فکر می کنیم.

فریده شجاعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: طی یک سال گذشته برنامه های بلند مدتی را تدوین کردیم و به صورت هدفمند تمرینات و اردوهایمان را برگزار کردیم اما این موضوع که همگام با ما، دیگر کشورها نیز پیشرفت کردند غیر قابل انکار است، قبل از ورود به کره جنوبی اطمینان داشتم برای صعود به مراحل بالا رقابت می کنیم اما با مشاهده پتانسیل شرکت کننده ها راه سختی را پیش رو خود یافتیم.
 
نائب رئيس فدراسيون فوتبال بانوان افزود: بازی های تدارکاتی که در گذشته انجام دادیم پیامدهای مثبتی برایمان داشت اینکه ایران به عنوان فینالیست از یک گروه سخت صعود کند بهترین پاداش برای تلاش های بی وقفه بازیکنان و کادر فنی بوده است.
 
شجاعی در ادامه بیان داشت: در ایران لیگ مرتب و منطقی داشتیم، کمیته فنی نیز وظایف خود را به درستی انجام داد. همین فاکتورها باعث به انسجام رسیدن بچه ها شد. رقابت در برابر تیم سر سخت روسیه، حضور در رقابت های جام جهانی، کسب عنوان هفتم جهان و قهرمانی سال گذشته تیم در مسابقات غرب آسیا نویدبخش چنین صعودی بود اما تمام این افتخارات تنها با تلاش بازیکنان و کادر فنی عملی شد.
 
وی همچنین خاطر نشان کرد:  از زمانیکه که با توجه به پتانسیل تیم ملی کشورمان حضورشان در فینال مسجل شد، به آنالیز بازی های تیم ژاپن پرداختیم و هر شب کادر فنی بازی های این تیم را زیر نظر گرفت تا به نقاط ضعفشان اشراف پیدا کرد همین امر توانایی ما را برای رقابت برابر ژاپن بالا می برد.
 
شجاعي تصریح کرد: از روز نخست قادر به پیش بینی نتایج مسابقات نبودیم اما تیم تاکنون بدون اشتباه در بازی ها حاضر شد امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و به هدفمان که کسب مدال طلای مسابقات است نزدیک شویم، به تیم ایمان دارم و در فینال هر نتیجه ای رقم بخورد از بازیکنان حمایت می کنم. خوشبختانه بازیکنان بدون استرس به مصاف ژاپن می روند؛ توانایی و غیرت این ملی پوشان هر نوع فشار روانی را از آنها دور می کند تنها آرزویمان کسب افتخار برای کشورمان است./مح
برچسب ها: نائب ، رئیس ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار