شهردار بهار با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا در شهر بهار گفت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها یک میلیارد و 880 میلیون ریال است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علی‌اصغر شیری با اشاره به اینکه روز 14 تیر روز شهرداری‌ها است، اظهار داشت: همکاری در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، دیدار با امام جمعه و فرماندار، گلباران گلزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری جشن کودکان، مسابقات فرهنگی  ـ هنری و نشست‌های مردمی از برنامه‌های مهم این روز است.

وی اضافه کرد: با شروع فصل کاری، عملیات عمرانی در شهر بهار با قدرت شروع شده و امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم برنامه‌های پیش‌بینی شده را تا آخر سال به مرحله اجرا در آوریم.

شهردار بهار خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها در سه سطح با مردم ارتباط دارند که شامل خدمات به مردم، حفظ و توسعه فضای سبز و فرهنگ است.

وی به اقدامات عمرانی در حال اجرا اشاره کرد و گفت: خرید 650 تن آسفالت شکسته کوهی برای لکه‌گیری معابر اصلی سطح شهر بهار و تمام معابر شهرک فرهنگیان به مبلغ 800 میلیون ریال، لکه‌گیری آسفالت و ترمیم ترانشه‌های معابر اصلی شهر و همچنین معابر شهرک فرهنگیان شامل کنده‌کاری، قیرپاشی، پخش و متراکم کردن آسفالت در مساحتی بالغ بر 7 هزار و 500 متر مربع از جمله اقدامات در حال انجام است.

به گفته شیری پروژه پیاده‌روسازی معابر شهر، پیاده‌رو ورودی شهرک فرهنگیان، پروژه جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی پیرامون خیابان آتش‌نشانی و پارک لاله با استفاده از جداول بتنی و مصالح سنگی به مقدار تقریبی 200 متر طول، پروژه ساماندهی ورودی شهر شامل جدولگذاری و زیرسازی، پروژه ساماندهی قبور شهدای گمنام شهر بهار، پروژه احداث دو المان در ورودی شهر از سمت همدان و لاله‌جین از دیگر اقدامات در حال اجرای شهرداری بهار است.

وی اعلام کرد: در مجموع اعتبار هزینه شده برای موارد مذکور بالغ بر یک میلیارد و 880 میلیون ریال است.

شهردار بهار با آرزوی توفیق خدمتگزاری به همشهریان، گفت: امیدوارم در سایه وحدت و همدلی آحاد مردم و مسئولین و استفاده از تجربیات ارزشمند صاحبان فکر و اندیشه، شهر بهار را به جایگاه شایسته آن برسانیم.
برچسب ها: همدان ، پروژه ، بهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.