بیش از ده روز از فصل گرمای تابستان و ماه تیر سپری شده و گرما به اوج رسیده است دراین موقع از سال و درآستانه ماه مبارک رمضان مشکلات کم آبی و بی آبی مردم مناطق شهری، روستایی و عشایری شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان را به شدت رنج می دهد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، مشکلات بی آبی و کم آبی علاوه بر فشار وارد کردن به مردم سبب تلف شدن دام ها و واردآمدن خسارات به بخش کشاورزی و نیز وارد آمدن خسارات به اموال مردم شده است.

با عنایت به اینکه قریب به چهار ماه از سال می گذرد مشکلات کمبود اعتبار و عدم تخصیص آن به این منطقه به دردهای مردم افزوده است و مردم این منطقه با سختی فراوان مشکلات را تحمل می کنند

نماینده مردم شهرستان خاش که به همین منظور به این شهرستان سفر کرده بود در اجتماع مردم مناطق روستایی اسماعیل آباد و عباس آباد گفت: پیگیری های لازم برای رفع مشکلات مردم شده است و بر همین اساس مسئولان استانی و کشور برای رفع سریع آن قول مساعد داده اند.

حمیدرضا پشنگ ریگی بیان کرد: برخی از مسئولان قول داده اند مشکلات را در کمتر از ده روز و تا قبل از ماه مبارک رمضان برطرف می سازند.

وی اظهار داشت: مردم مناطق شهری، روستایی و عشایری شهرستان خاش از مشکلات کم آبی، بی آبی و عدم کیفیت آب شرب مصرفی به شدت گلایه دارند و خواهان رسیدگی فوری به این وضعیت هستند.

وی بیان کرد: در این فصل گرمای از سال و در آستانه ماه مبارک رمضان مردم ما مشکلات زیادی را متحمل گردیده اند که نیاز است مسئولان هر چه سریعتر برای رفع مشکلات و کاهش دردهای مردم چاره اندیشی نمایند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.