امام جمعه شهر مقدس قم بیان کرد: تبیین و ترویج فرهنگ غنی وقف، ثمره ارتباط با علما و فضلا، روحانیون و مراجع، معتمدین جامعه و خیراندیشان است.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلین سعیدی در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم و میزان موقوفات موجود در آن، اعلام کرد: شهر مقدس قم از منظر موقوفات دارای رتبه های برتر کشوری است.
وی در ادامه سخنان خود افزود: هیچ نقطه ای از دنیا با این حجم حضور از علما و فضلا، همچون شهر مقدس قم مواجه نیست و این امر نیازمند توجه بیشتر به نظرات علما و مراجع است تا مطابقت عمل به شرع و دین بیبشتر شود تا در صورت بروز احتمالی خطا، سریعا اینگونه موارد برطرف شود.
تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه بیوت مراجع، دماسنج فعالیت های سازمان اوقاف و امور خیریه هستند، خاطر نشان کرد: عملکرد های اوقاف در بین علما، فضلا و مراجع نقد و بررسی می شود و سازمان اوقاف و امور خیریه می تواند از این امر دستاورد های زیادی در راستای ارتقاء سطح فعالیت های خود بدست آورد.
وی در پایان سخنان خود عنوان کرد: ارتباط با علما و فضلا، روحانیون و مراجع، معتمدین جامعه و خیراندیشان، می تواند تبیین فرهنگ غنی وقف در جامعه به همراه داشته باشد که این موضوع خود یک امر الهی است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.