امسال 79 طرح سالم سازی دریا در سواحل مازندران اجرا می شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت :طرح های سالم سازی دریا از 16 خرداد امسال در مازندران آغاز شده و تا پایان شهریور ماه در استان ادامه خواهد داشت.

جانبازی با اشاره به اینکه امسال 79 طرح سالم سازی دریا در سواحل مازندران اجرا می شود گفت:از این تعداد 39 طرح به صورت دولتی و 40 طرح به صورت خصوصی است.

وی افزود: از کل طرحهای سالم سازی دریا در استان 38 طرح به صورت مردانه و زنانه (دوقلو) و 41طرح به صورت شیفتی است.

وی با بیان اینکه پارسال 500 میلیون تومان از اعتبارات استانی ازسوی استاندار مازندران در اختیار بسیج سازندگی قرار گرفته است تصریح کرد:این میزان اعتبار برای بهسازی طرح های سالم سازی دریا در شهرهای بابلسر،گهرباران میاندرود،جویبار،نوشهر و ساری در اختیار این نهاد قرارگرفت.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران گفت:امکاناتی از قبیل آلاچیق، سرویس بهداشتی،دوش حمام،کمد لباس،کمپ 110،کمپ 115 و نمازخانه در طرح های سالم سازی دریا برای مسافران فراهم شد.

جانبازی افزود: 13دستگاه جت اسکی پارسال خریداری شده که برای استفاده از سواحل در اختیار فرمانداری ها قرار گرفت

وی با بیان اینکه 13 پایگاه جمعیت هلال احمر و30 پایگاه اورژانس در سواحل مازندران راه اندازی شده است گفت: 80 هزار نفر از نیروهای انتظامی و 5 هزار و 500 نفر از نیروهای هلال احمر در سواحل استان بکارگیری شدند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه طول نوار ساحلی مازندران 338 کیلومتر است،افزود:تاکنون از این میزان 48 درصد سواحل با 162.24 کیلومتر آزاد شده و 52 درصد سواحل به طول 165.76 کیلومتر آزاد نشده است/س

برچسب ها: حادثه ، سواحل ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.