رحيمي در دزفول:

شعف مردم هنگام دريافت مسکن مهر بزرگترين پاداش دولت است

معاون اول رئيس‌جمهور گفت: شعف و شادماني که به هنگام واگذاري مسکن در چشمان مردم موج مي‌زند بزرگترين پاداشي است که دولت به دنبال آن است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري،‌ محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس‌جمهور عصر ديروز(سه‌شنبه) در مراسم بهره‌برداري از 8000 واحد مسکن مهر استان خوزستان و افتتاح بيمارستان 100 تختخوابي رامهرمز که در دانشگاه علوم پزشکي دزفول برگزار شد، از علي نيکزاد وزير راه و شهرسازي و همکاران پر تلاش وي به خاطر مديريت و توسعه نهضت مسکن مهر در سراسر کشور قدرداني کرد .
 
معاون اول رئيس‌جمهور با اشاره به مشکلات موجود در اعطاي وام برخي متقاضيان مسکن مهر استان خوزستان افزود : اين موضوع را با جديت پيگيري و تلاش خواهيم کرد مشکل اين عزيزان ظرف روزهاي آينده مرتفع شود .
 
رحيمي ادامه داد : مشکل مسکن کارکنان زحمتکش نيروي انتظامي استان خوزستان نيز بررسي و با هماهنگي و کمک استاندار خوزستان در قالب مسکن مهر بزودي حل خواهد شد .
 
وي در ادامه با اشاره به شادي وصف‌ناپذير يکي از متقاضيان مسکن مهر دزفول که به هنگام دريافت واحد مسکوني خود گفت «در تمام مدت عمرم اجاره نشين بودم و امروز در دولت محمود احمدي‌نژاد از نعمت مسکن برخوردار مي‌شوم» ، تصريح کرد: اين شعف و شادماني که به هنگام واگذاري مسکن در چشمان مردم موج مي‌زند بزرگترين پاداشي است که دولت به دنبال آن است؛ زيرا معتقد هستيم هيچ پاداشي بالاتر از خشنودي خداوند نيست و رضايت و خشنودي خداوند نيز در گرو خدمت و جلب رضايت مردم است .
 
رحيمي با تاکيد بر روحيه مردم‌مداري و خدمت‌رساني احمدي‌نژاد افزود : وي به مردم کشور عشق مي‌ورزد و افرادي که مانند او در عشق‌ورزي و خدمت‌رساني به مردم سر از پا نمي‌شناسند، بسيار نادر و کمياب هستند .
 
معاون اول رئيس‌جمهور در ادامه مردم استان خوستان را مردمي شايسته و لايق خدمت‌رساني توصيف کرد و گفت : دولت‌هاي بعدي نيز بايد همانند دولت احمدي‌نژاد کار کنند تا پس از سالها بتوان بخشي از حق مردم خوزستان که سالها در خط مقدم دفاع از کشور بودند را ادا کنند.
 
وي با اشاره به آسيب‌ها و خسارات وارده به استان خوزستان در طول هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد : اين آسيب‌ها بايد جبران شود و شايستگي و لياقت مردم اين خطه به گونه‌اي است که هرچه به آنها خدمت کنيم باز هم کم است و نمي‌تواند پاسخگويي ايثار ، پايمردي و دليري آنان باشد .
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار