بزرگراه امام علي به عنوان اولين بزرگراه دو طبقه کشور و شريان اصلي پيوند دهنده شمال به جنوب پايتخت چندي پيش مورد بهره برداري قرار گرفته و هم اکنون در مرحله تکميل کندروها و دسترسي‌هاي محلي قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، اين بزرگراه با تکميل خطوط تندرو و دسترسي به معابر اصلي متقاطع با آن نظير بزرگراه‌هاي بعثت، آزادگان و شهيد محلاتي به بهره‌برداري رسيد اما در بخشي از کندروهاي  طرح در تراز محلي (تراز صفر) عمليات عمراني با انتقال ترافيک به تراز تندرو (تراز منفي يک) قابليت تکميل پيدا کرده و اين عمليات بدون وقفه در حال انجام است.
بنابراين گزارش خطوط کندروي بزرگراه ياد شده در مناطق 8 و 14 تکميل شده است و هم اکنون مسير کندرو و دسترسي‌هاي محلي بزرگراه واقع در مناطق 7 و 13 و 15 نيز در دست اقدام بوده و به تدريج تحويل شهروندان خواهد شد.
در همين راستا سيد احمد صفوي شهردار منطقه 15 به بيان جزئيات طرح بزرگ امام علي (ع) در منطقه پرداخت و گفت: اين طرح در منطقه 15 از خيابان خاوران تا بزرگراه نجفي رستگار دولت آباد واقع شده است و پنج تقاطع غير همسطح نيز در طول مسير واقع شده که تکميل طرح ياد شده تاثير بسزايي در کاهش بار ترافيکي محور ياد شده و همچنين کاهش زمان سفر درون شهري از شمال به جنوب تهران و بالعکس داشته است./ز
برچسب ها: شهردار ، تقاطع ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار