پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: فروش نیمی از سهام باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان این باشگاه باید کارشناسی شده باشد.

محمد زادمهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: فروش سهام باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان این باشگاه تصمیم درستی است ولی باید یک تیم کارشناس در تمامی زمینه ها آن را بررسی کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: باشگاه پرسپولیس دارای هواداران و پیشکسوتان بزرگی است که با این تصمیم یک لطف بزرگ بر آن ها شده است.

وی ادامه داد: رویانیان در این دو سال گذشته یکی از اهدافش خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس بود که اگر این تصمیم عملی شود یک گام به این سو برداشته ایم.

زادمهر در ارتباط با اینکه آیا پیشکسوتان توانایی خرید سهام را دارند یا خیر اظهار داشت: پیشکسوتان پرسپولیس آن قدر اعتبار دارند که بتوانند سهام باشگاه محبوبشان را خریداری کنند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم در خصوص سود‌آوری این سهام برای پیشکسوتان صحبت کنیم باید ابتدا یک گروه کارشناس خبره در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و ورزشی و ... کمک بگیریم و هزینه های آن را برآورد کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص وضعیت حضور رویانیان به عنوان مدیرعامل در این باشگاه بیان کرد: رویانیان در زمان حضورش در پرسپولیس زحماتی زیادی برای این تیم کشیده است و امکانات زیرساختی زیادی را برای این باشگاه مهیا کرده است و در زمینه های مختلف از کارشناسان خبره ای در این دو سال استفاده کرد و در ادامه می تواند عملکرد خوبی داشته باشد و برنامه هایش را اجرایی کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار