دبير کميته ملي المپيک گفت: اولین مدال طلای ورزش ایران را به مردم ورزش دوست ایران تبریک می گویم و امیدواریم که کسب مدال ها و افتخارات هم چنان ادامه داشته باشد.

بهرام افشارزاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اولین مدال طلای کاروان ورزش ایران را در مسابقات آسیایی داخل سالن تبریک می گوییم و امیدواریم که بتوانیم با تلاش و کوششی که دارم مدال هایمان را افزایش بدهیم.

دبیر کمیته ملی المپیک ادامه داد: این نتایج خوب حاصل زحمت چند ساله مسئولان و فدراسیونهای ورزشی کشور است و امیدواریم که موفقیت ها ادامه پیدا کند.

افشارزاده بیان داشت: مسابقات آسیایی اینچئون فضای رقابتی بسیار خوبی است که ما هم در کمال آرامش کار خود را با تمام تلاش و قوا انجام می دهیم.

وی در خصوص تفاوت این دوره از رقابت ها عنوان کرد: متأسفانه در این دوره از رقابت ها چندین رشته مدال آور در مسابقات شرکت نداشتند.

دبير کميته ملي المپيک افزود: تا به این جای رقابتها یک طلا و یک نقره و 2 برنز کسب کرده ایم و البته در بسیاری از رشته های دیگر نیز شانس مدال نداریم.

وی تأکید داشت: آن چه برای ما مهم است این می باشد که رعایت اخلاق و انضباط در مسابقات است که خوش بختانه به این مهم نیز دست پیدا کرده ایم.

افشارزاده افزود: در بیلیارد هم خوب درخشیدیم و در مقابل قهرمانان درخشش خوبی داشتیم و امیدواریم که در مسابقات بعدی نیز روند مدال گیری کاروان ورزشی کشورمان ادامه پیدا کند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار