استاندار اردبیل گفت: خروج دارو از گمرک بیله سوار در این استان پس از پرداخت عوارض امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان افزود: با هدف جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی افراد سودجو و فرصت طلب، خارج کردن دارو از گمرک بیله سوار با پرداخت عوارض امکان پذیر خواهد بود.

وی اضافه کرد: اگرچه توریسم درمانی یکی از محورهای مورد نظر برای درآمدزایی برای استان است، اما این رویکرد نبایدموجب کمبود اقلام ضروری مانند دارو در استان شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات انجام یافته برای مقابله با قاچاق در محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: در صورتی که شورای تامین هر یک از شهرستان های استان ایجاد ایست بازرسی در محوری را لازم تشخیص دهد و مراتب را به استان منعکس کند، موضوع در شورای تامین استان مطرح و تصمیمات بعدی اتخاذ خواهد شد.

نیکزاد همچنین با اشاره به اجرای طرح شبنم، این طرح را اقدامی در راستای جلوگیری از ورود غیرقانونی کالاهای مجهول الهویه خارجی به کشور و حمایت از کالاهای با کیفیت داخلی دانست.

وی یادآور شد: سازمان صنعت ، معدن و تجارت باید زمینه اجرای کامل این طرح در تمام شهرستان های استان اردبیل به نحو مطلوب فراهم کند.

وی با بیان اینکه کمک به رونق اقتصادی در استان، یکی از اهداف اصلی این کمیسیون است، عنوان کرد: در این راستا و با اعمال قانون، از خروج بدون مجوز گندم از مبادی خروجی استانجلوگیری خواهد شد و دستگاه های دخیل موظف هستند برای اجرای دقیق این مهم تلاش کنند/س.

برچسب ها: اردبیل ، خروج ، دارو ، از ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.