رییس اداره استاندارد قصرشیرین گفت: این اداره روزانه کنترل و نظارت لازم بر ورود و خروج یک هزار محموله صادراتی را در مرز رسمی پرویزخان و خسروی انجام می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


محمود رضا نیازی گفت: این کنترل در راستای رسالت سازمان ملی استاندارد و بمنظور گسترش صادرات کالاهای با کیفیت به کشور عراق صورت می گیرد.


وی در ادامه گفت: کالاهای تحت پوشش استاندارد به هنگام اظهار در گمرکات منطقه از سوی بازرسان این اداره در دو شیفت کاری بازبینی و کد رهگیری درج شده بر روی فرآورده صادراتی از طریق سامانه اطلاع رسانی سازمان ملی استاندارد ایران، استخراج و در صورت تطبیق اجازه صدور کالا را صادر می کنند.

نیازی افزود: کارشناسان این اداره در سه ماه اول امسال همچنین ضمن بازرسی اسنادی بیش از یک هزار و 40 محموله، 110 نمونه برداری راندومی نیز از انواع کالاهای صادراتی دارای پروانه استاندارد را بمنظور تطبیق با استانداردهای مربوطه و جلوگیری از خروج کالای غیرکیفیتی انجام می دهند که نتایج آزمایش نیز به واحدهای اجرایی استاندارد استان های مبدا تولید کالا اطلاع رسانی شده است.

رییس اداره استاندارد قصرشیرین گفت: تطبیق پروانه های استاندارد با کد رهگیری درج شده بر روی کالاهای صادراتی از طریق سامانه اطلاع رسانی سازمان به صورت تمام وقت در استاندارد قصرشیرین انجام می شود.

وی با اشاره به بازوی توانای حاکمیت برای تامین سلامت، ایمنی، ارتقای کیفیت زندگی گفت: صادرات و واردات بازوی توانمند اقتصادی باعث رونق فرآیند تولید در عرصه ملی و شکوفایی اقتصادی می شود و رمز موفقیت در این عرصه رقابتی، توجه جدی به مقوله کیفیت و تقاضای مشتری است.

براساس قوانین سازمان، تمامی کالاهای تولید داخل و کالاهای وارداتی تحت پوشش استاندارد در مبادی خروجی تحت نظارت دقیق و کنترل کیفی قرار می گیرند/س

برچسب ها: کرمانشاه ، نظارت ، روزانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.