دبير مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامی گفت: جهان اسلام با دو خطر خارجي و داخلي مواج بوده، که در جبهه خارجي با صهيونيست‌ها و در جبهه داخلي با تکفيري‌ها روبروست.

"آيت‌الله اراکي" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، درباره کشتار شيعيان و شهادت "شيخ حسن شحاته" توسط تکفيري‌‌ها در مصر اظهار داشت: جريان تکفيري در چند ماه اخير در منطقه دست به کشتار علما زده، که از آخرين اقدامات این جریان عليه شيعيان می‌توان به کشتار وحشیانه علامه مطيع و بسياري از مومنان در حين اقامه نماز در مصر اشاره کرد.

وي با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهيد علامه شيخ حسن شحاته تصريح کرد: اين مراسم اعلام برائت از تکفيري‌ها و معرفي شخصيت‌هاي ارزنده‌اي است که با جهاد، سعي در ترويج معارف اسلام داشته‌اند.

آيت‌الله اراکي در ادامه افزود: هدف از برگزاري اين مراسم، افشاي جنايت جريان تکفيري‌، آگاه‌سازي مردم از اين جنايات و همچنين تحکيم وحدت ميان مسلمانان منطقه است.

دبير مجمع جهاني تقريب مذاهب در پايان با بيان اينکه امروز جهان اسلام با دو خطر مواجه است، خاطر نشان کرد: جهان اسلام با دو خطر خارجي و داخلي مواجه بوده که در جبهه خارجي با صهيونيست‌ها و در جبهه داخلي‌ با تکفيري‌ها روبروست؛ به همين خاطر اميدواريم هرچه زودتر شر دشمنان داخلي و خارجي از  جهان اسلام بين برود.


انتهای پيام/ش

برچسب ها: اراکی ، اسلام ، کشتار ، شیعیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار