رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بابل از عمليات بهسازي و آسفالت راه روستايي ركاج در بخش لاله آباد اين شهرستان با اعتباري افزون بر 1000 ميليون ريال خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، مهندس زمان اكبرپور ضمن اشاره به اين مطلب اظهار داشت: راه روستايي به عنوان قسمتي از توسعه روستايي ، يكي از فعاليتها و وظايف اداره كل راه و شهرسازي را تشكيل مي دهد كه شامل احداث و آسفالت و نگهداري راههاي روستايي اعم از ترميم و لكه گيري آسفالت ، خط كشي راههاي آسفالته ، نصب علايم ، شانه سازي و پاكسازي حريم راههاي روستايي و ... است.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بابل در ادامه به عمليات بهسازي و آسفالت راههاي روستايي اين شهرستان اشاره و خاطر نشان كرد : محور روستايي " ركاج " اين شهرستان به طول 6/1 كليومتر بوده كه در حال حاضر نيمي از اين محور با اعتباري بيش از 1000 ميليون ريال بهسازي و آسفالت شد.

وي در ادامه اظهار داشت : خوشبختانه در سالهاي اخير با توجه به نگاه دولت كريمه جمهوري اسلامي به توسعه روستاها و در راستاي شعار عدالت محوري و محروميت زدايي اقدامات مؤثري در زمينه احداث و بهسازي راههاي روستايي در استان انجام گرفته است.

گفتني است طول راههاي روستايي مازندران پس از پيروزي انقلاب اسلامي از حدود 2500 كيلومتر به7766 كيلومتر رسيده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار