معاون رییس جمهور گفت: واگذاري تصدي گری به بخش خصوصي ماموريتي از سوي رييس جمهور است و عدم اجرای این مصوبه هیات دولت، تخلف خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمد شريف ملك زاده معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با اشاره به اظهار نظرهاي غير حقوقي و غيركارشناسي درخصوص واگذاري تصدي گری در حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به بخش خصوصي، گفت: کشور سال ها درگير بروكراسي اداري بوده و بدون شک اختيارات يك جانبه موجب فساد مي شود، واگذاري ها براساس اقدامات حقوقي و كارشناسي انجام شده و هيچ سازماني حاكميت،‌ نظارت و بازرسي خود را واگذار نمي كند.

معاون رييس جمهور واگذاري تصدي گری در حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به بخش خصوصي را یک رخداد بزرگ تاريخي دانست و اظهار داشت: تصدي گرها در حوزه ميراث فرهنگي،‌صنايع دستي و گردشگري مختص بخش خصوصي بوده است و حمايت از این بخش رشد و توسعه ي اقتصادی را به همراه خواهد داشت.
 
ملک زاده واگذاري تصدي گرها به بخش خصوصي را ماموريتي از سوي رييس جمهور اعلام کرد و تاکید کرد: عدم اجرای این مصوبه هیات دولت، تخلف است و تا زماني كه در اين سازمان هستم، اجازه سوء استفاده و اظهارنظرهاي غيركارشناسي را نمي دهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار