بيش از 54 پروژه مطالعاتي با توان داخلي از مجموع 67 پروژه نيازسنجي شده در تقويم مطالعاتي سال 92 اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان بررسي و تصويب شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، جهانگير نجاتي سرپرست طرح و توسعه اين اداره كل با اعلام اين خبر گفت: اين پروژه هاي مطالعاتي در برگيرنده موضوعاتي نظير تخليه و بارگيري، ايمني، فني- عمراني، مباحثIT، حمل و نقل، آموزشي و مشاركتي و... است كه پس از بررسي و ارزيابي هاي لازم در شوراي پژوهش اين اداره كل مورد بررسي و تصويب قرار گرفت.

وي با تاكيد بر اينكه يكي از برنامه هاي بلند مدت و ساليانه در توسعه فعاليت هاي مطالعاتي اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان، تهيه تقويم مطالعاتي وراهبري آنها است.

نجاتي خاطر نشان كرد: باتوجه به استراتژي هاي تعريف شده انجام تحقيقات و پژوهش ها با سه رويكرد توسعه اي و كاربردي، ارتقاء دانش، تصميم گيري و تصميم سازي با اتكاء بر توان كارشناسان داخلي است.

وي تصريح كرد: اداره كل بنادر ودريانوردي خوزستان همواره با دركي صحيح از موفقيت و جايگاه خود، همگام با ديگر سازمان ها، نهادها و موسسات پژوهشي با هدف فرهنگ پژوهش مداري در جامعه بندري با مشاركت و همفكري بيشتركاركنان در جهت بهبود كيفيت پژوهش و استمرار آن در اداره كل گام برداشته و همواره شاهد درخشش كاركنان در زمينه هاي علمي بوده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار