مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: واقعیت این است که من در این یک سال و اندی که در پرسپولیس بوده‌ام هنوز موفق نشده‌ام برای تیم‌های پایه اقدام موثری را انجام دهم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: بحث توسعه فوتبال پایه در همه باشگاه‌ها یک بحث بنیادی است. واقعیت این است که من در این یک سال و اندی که در پرسپولیس بوده‌ام هنوز موفق نشده‌ام برای تیم‌های پایه اقدام موثری را انجام دهم، اما با پیگیری‌های حمید استیلی و معاونت ورزشی باشگاه توانستیم به این جا برسیم که فردا آکادمی پرسپولیس را در ورزشگاه امام رضا (ع) افتتاح کنیم.

محمد رویانیان در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بهره‌برداری از امکانات باشگاه پیام به مدت سه سال، گفت: دکتر محمدحسن نامی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که بسیار به ورزش به خصوص فوتبال علاقمند است، درخواست ما را مبنی بر استفاده از امکانات بالقوه و بالفعل باشگاه پیام برای کمک به فوتبال ملی قبول کردند.

وی افزود: این یک قرارداد همکاری بین ما و باشگاه پیام است که به مدت سه سال بهره‌برداری از باشگاه پیام به پرسپولیس داده شود تا انشااله نام «پرسپولیس – پیام» یا «پیام - پرسپولیس» بر سر در این باشگاه حک شود. حمید استیلی از امکانات خوب و محیط گسترده این باشگاه بازدید کرده و وزارت ارتباطات هم لطف کردند و استفاده از امکانات مجموعه پیام را برای سه سال به باشگاه پرسپولیس واگذار کرده‌اند.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: کادر آن باشگاه همچنان از مجموعه پیام هستند، اما تیم‌های فوتبال، جذب بازیکنان، خدمات فنی و آموزش بازیکنان بر عهده باشگاه پرسپولیس است. در واقع کلیه کارهای فنی و اجرایی باشگاه پیام توسط پرسپولیس انجام می‌شود و می‌تواند یک آکادمی بزرگ را در فوتبال ایران تشکیل دهد. احتمالا ما در همین جا همکاری مشترک خود را با یک مدرسه فوتبال خارجی آغاز خواهیم کرد.

رویانیان گفت: هدف ما توسعه ورزش بین جوانان و بهره‌برداری از این مجموعه است. بعد از آن هم بحث دانشگاه پرسپولیس است که با این مجموعه همکاری می‌کند و قرار است در همین جا مستقر شود. به هر حال در پاییز امسال دانشگاه پرسپولیس باید بیش از هزار دانشجو را پذیرش کند. دانشگاه ما هم نیاز به تقویت و افزایش ظرفیت خود داشت که قرار است با لطف وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجموعه دانشگاه پرسپولیس هم در اینجا مستقر شود و در رشته‌های مختلف دانشجو بپذیرد که خبرنگاری ورزشی هم از جمله آنها است. به اعتقاد من این نوع کمک دولت به ورزش پایدار خواهد بود.

رویانیان خاطر نشان کرد: من باید از رسانه‌های ورزشی تشکری داشته باشم. به هر حال من در حوزه‌های مختلفی همچون اقتصادی، نظامی، اجتماعی و سیاسی با مطبوعات همکاری داشته‌ام اما اخیرا متوجه شده‌ام که مطبوعات ورزشی بسیار هوشمند و هدفمند کار می‌کنند. آنها نقد به موقع انجام می‌دهند و البته پشت سر هم شما را زیر سوال می‌برند. با این حال همیشه از شفاف سازی و تقویت ورزش چشم پوشی نکردند. به هر حال اگر اشکالی بوده است، از جانب من است./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار