وحید شهبازی موی تای کار دلاور کشورمان امروز در فینال وزن 5/63 کیلوگرم بازیهای داخل سالن قهرمانی آسیا موفق شد مدال طلا را به سینه بزند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، وحید شهبازی موی تای کار دلاور کشورمان روز سه شنبه در فینال وزن 5/63 کیلوگرم بازیهای داخل سالن قهرمانی آسیا در "اینچئون" کره جنوبی موفق شد با برتری مقابل حریفی از لائوس مدال طلا را به سینه بزند و پرچم پرافتخار ایران را برافراشته کند.

در دیدار نهایی این وزن شهبازی دارنده مدال برنز مسابقات جهانی 2011 کیش توانست مقابل " سولیا وونگ لاتساسک " از لائوس به پیروزی برسد و نخستین مدال طلای ایران را در این بازیها به ارمغان بیاورد.

وی که پیش از این حریفان عراقی و هنک کنگی خود را از میان برداشته وبه فینال رسیده بود ، این بار نیز با اعتماد بنفس و اراده ای قوی به مصاف حریف لائوسی خود رفت و با عبور از سد آخرین رقیب، ناب ترین مدال را نصیب کشورمان کرد.

امروز همچنین مسعود مینایی دارنده مدال برنز مسابقات جهانی سن پترزبورگ در سال 2012 در وزن 67 کیلو گرم ، به مصاف"پانسوان سوپاچای" حریف قدر خود از تایلند می رود که در صورت برتری، او نیز همچون شهبازی به مدال طلا خواهد رسید.

شایان ذکر است پیشتر "عیسی علمدار نظام" در وزن 71 کیلوگرم، تیم ملی موی تای ایران را صاحب مدال برنزکرده بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار