خوشنویس لنگرودی برگزاری نمایشگاه روز قلم را برای عموم مردم ایران به واسطه آشنایی شان با خوشنویسی مناسب دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اکبر ساعتچی، از اساتید بزرگ خوشنویسی در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی برگزاری نمایشگاه روز قلم را مثبت ارزیابی کرد و افزود: برگزاری چنین نمایشگاه هایی موجب می شود علاقمندان به این هنر با وسایل کار اساتید، نحوه تراش قلم و لوازم کار خوشنویسی اساتید بزرگ آشنا شوند.
وی در خصوص هنر خوشنویسی اظهار داشت: خوشنویسی هنری اصیل است و از آنجایی که با کلام فاخر سر و کار دارد، تنها هنری است که در آن ابتذال راه ندارد و به همین علت مردم ما در طول تاریخ به این هنر علاقه زیادی نشان می دادند و با فرهنگ خوشنویسی آشنا هستند.
این هنرمند ضمن بیان اینکه خوشنویسی فرهنگی غنی است، گفت: از آنجایی که مردم کشور تا حدودی نسبت به خوشنویسی آشنا هستند، خوب است که با لوازم خطاطی اساتید و وسایل مرتبط مانند کاغذ و مرکبات آنها نیز آشنا شوند.
نمایشگاه منتخبی از آثار و وسایل نوشتاری اساتید بزرگ خوشنویس معاصر ایران به مناسبت روز قلم توسط بنیاد رودکی از 15 تا 19 تیرماه در لابی تالار وحدت در معرض دید عموم قرارخواهد گرفت و علاقمندان می توانند از ساعت 10 تا 19 از این نمایشگاه بازدید کنند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار