میرشاد ماجدی سرپرست باشگاه استقلال تهرن گفت: با مذاکراتی که انجام داده ایم نکونام را به خدمت خواهیم گرفت سعی می کنیم بازیکنان فصل گذشته را در استقلال نگه داریم.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تقریباً با مذاکراتی که انجام داده ایم و تلاش هایی که باشگاه استقلال تهران در خصوص جذب بازیکنان فصل پیش استقلال انجام داده است نکونام را استقلالی بدانید.

وی در خصوص ماندن و یا جدایی جباری تصریح کرد: محتبی جباری یکی از ستاره های بی چون و چرا فوتبال کشورمان است اما در مورد وضعیت نهایی این بازیکن منتظر تصمیماتی که باشگاه خواهد گرفت هستیم.

همچنین وی اضافه کرد: با مذاکراتی که قبلاً متذکر شدیم تمام تلاشمان را می کنیم تا تمام بازیکنان خود را در استقلال نگه داریم و با صحبت هایی که انجام شد شاهد حضور امیرحسین صادقی در خط دفاع استقلال خواهیم بود.

وی در خصوص وضعیت پژمان منتظری مدافع جلو زن و پا به توپ باشگاه استقلال تهران افزود: در حال حاضر منتظری در خارج از کشور به سر می برد ولی پس از ورود به ایران به احتمال زیاد می توانیم این قول را به استقلالی ها بدهیم که این بازیکن را هم در ترکیب آبی پوشان پایتخت ببینیم./آق

برچسب ها: ماجدی ، استقلال ، جباری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار