رئیس مرکز کنترل پلیس راه کشور از اجرای پر قدرت طرح تابستانه پلیس در محورهای برون شهری کشور برای جلوگیری از بروز تصادفات خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سرهنگ رضا سلبی  با اشاره به آغاز طرح تابستانه از تاریخ ۱۸ خرداد بیان  داشت: این طرح در دو مرحله به اجرا در می آید که مرحله اول آن تا تاریخ  18 تیر ادامه خواهد داشت و مرحله دوم آن از ۱۷ مرداد لغایت ۳۱ شهریور اجرایی خواهد شد.  
 
وی ادامه داد: این طرح به دلیل افزایش حجم سفرهای تابستانه از سوی پلیس  به جهت کاهش تصادفات و تلفات جاده ای به مرحله اجرا درآمده و این طرح با قدرت به کار خود ادامه می دهد.  
 
این مقام مسئول در پلیس راهور ناجا خاطر نشان کرد: از آنجایی که در  تابستان امسال ماه مبارک رمضان را داریم پیش بینی می شود به مانند سال گذشته میزان تلفات و تصادفات جاده ای به حد چشمگیری کاهش یابد چرا که در این ماه میزان سفرها به صورت چشمگیری کاهش می یابد.  
 
سلبی گفت: پلیس راهور برای مسیرهای منتهی به شهرهای زیارتی که پذیرای مسافران زیادی هستند نیز برنامه ویژه ای را تعریف کرده که این برنامه ها  در زمان مقتضی در دسترس هم میهنان قرار خواهد گرفت تا با خیال آسوده اعمال معنوی خود را به انجام برسانند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار