گروهي از طرفداران "محمد مرسي" رييس جمهور مصر روز گذشته در محله "فاتح" استانبول ترکيه تظاهراتي را در حمايت از وي و دولتش برگزار نمودند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري آناتولي، تظاهرکنندگان پلاکاردهايي در حمايت از مرسي در دست داشتند و شعارهايي در حمايت از وي سر مي دادند.


گروه بنياد "امداد بشردوستانه" و انجمن "انديشه آزاد و و انجمن دفاع از حقوق آموزشي و پرورشي" از جمله سازمان دهندگان اين تظاهرات بودند که از طريق شبکه هاي اجتماعي خواستار حضور طرفداران مرسي در اين تظاهرات شده بودند.

تظاهرکنندگان پلاکاردهايي را در دست داشتند که بر روي آنها نوشته شده بود "به شما اجازه نخواهيم داد بهار ما را تبديل به زمستان کنيد" 

يکي از تظاهرکنندگان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاري "آناتولي" با اشاره به فقدان پايگاه حمايتي احزاب غير اسلامي در مصر گفت "ليبرال ها، سوسياليست، ملي گرايان و بقاياي حکومت "حسني مبارک" ديکتاتور مخلوع مصر حتي 1 درصد جامعه مصر را هم شامل نمي شوند. آنان مي خواهند مصر دولتي تابع آمريکا و رژيم صهيونيستي داشته باشد." 

"عبدالرحمن ديليپاک" روزنامه ترک که از جمله شرکت کنندگان در اين تظاهرات بود با اظهارنظر پيرامون تظارهات مخالفان گفت "تظاهرات مخالفان دولت مرسي در تحرير هجمه اي سازمان دهي شده عليه جهان اسلام است." 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار