" محمود احمدی نژاد " رئیس جمهوری کشورمان که در مسکو به سر می‌برد در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه راشا تودی گفت: روحانی رئیس جمهور منتخب مردم و مورد احترام همه است و در اداره امور موفق خواهد بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشاتودی، دکتر محمود احمدي نژاد در مصاحبه با شبکه راشا تودي به سوال مجري اين شبکه درباره دستاورد دوره رياست جمهوري خود پاسخ داد.

رئیس جمهور درباره اوضاع اقتصادی و اجتماعی ایران تاکید کرد که شاخص‌های توسعه انسانی و اقتصادی در ایران در حال افزایش است. 

وی افزود: علیرغم تحریم‌های اقتصادی و تجاری غرب علیه ملت ایران، ما پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

رييس جمهور کشورمان در بخشي از اين مصاحبه با تاکيد بر حق کشورمان در استفاده از انرژي "صلح آميز" هسته اي اظهار داشته است "سلاح هسته اي مضر است و ايران يا هر کشوري ديگري نيازي به آن ندارند." 

احمدی‌نژاد همچنین گفت: هیچ کس نمی‌تواند فرهنگ ایران باستان را که مبتنی بر صلح و دوستی است منزوی کند. ایران در بین ملت‌ها محبوب است و منزوی کردن چنین ملتی غیرممکن است.

رييس جمهور کشورمان همچنين در ادامه مصاحبه با شبکه خبري "راشا تودي" با اظهارنظر در مورد بحران سوريه و موضع کشورهاي غربي در اين باره افزوده است "غرب خواستار گسترش بحران در سوريه است." احمدي نژاد همچنين به مقاصد شوم رژيم صهيونيستي در مورد تداوم بحران سوريه اشاره کرد و در اين باره افزود "تداوم بحران سوريه در راستاي منافع رژيم صهيونيستي است. اين مسئله به گونه اي است که با آوردن نام سوريه سريعا نام "رژيم صهيونيستي" به ذهن متبادر مي شود." 

رييس جمهور کشورمان همچنين خاطر نشان ساخت که جمهوري اسلامي ايران مايل به مذاکره با کشورهاي جهان است اما شرط آن مذاکره در شرايط برابر مي باشد. 





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار