از جمله تحولات شبانه روز گذشته فلسطين مي توان به حمله مسلحانه افراد ناشناس به خودروي يکي از رهبران بلندپايه جنبش فتح، برگزاري تظاهرات اعتراضي ماهيگيران در نوار غزه در اعتراض به محاصره غزه توسط صهيونيست ها اشاره کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاري معا، از جمله رويداد هاي 24 ساعت گذشته فلسطين مي توان به حمله مسلحانه افراد ناشناس به سوي خودروي "حسام خضر" از رهبران بلندپايه جنبش فتح در بيرون از منزلش در اردوگاه آوارگان فلسطيني شهر نابلس تيراندازي کرده اند.

اين مقام بلندپايه جنبش "فتح" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري "معا" با اعلام اين خبر افزوده است که در حدود سه تا چهار فرد ضارب در حدود 20 گلوله به سوي خودروي وي در ساعت 2:30 دقيقه صبح روز گذشته شليک کرده اند. وي از "محمود عباس" رييس تشکيلات خودگردان فلسطين خواست تا کميته اي را براي تحقيق در اين باره تشکيل دهد. 

از ديگر تحولات شبانه روز گذشته فلسطين تجمع روز گذشته صدها تن از ماهيگيران غزه اي در مرکز شهر غزه در اعتراض به محاصره آن شهر از سوي رژيم صهيونيستي بوده است.


"ابو زکريا باکر" يکي از اعضاي کميته کار کشاورزي فلسطين با حضور در جمع تظاهرکنندگان به خبرنگار خبرگزاري "معا" گفت که فلسطينيان هفت سال که تحت آزار و شکنجه ايجاد شده در اثر محاصره غزه توسط صهيونيست ها قرار گرفته اند.

وي همچنين خاطر نشان ساخت که رژيم صهيونيستي فشار "رواني" شديدي را عليه ماهيگيران فلسطيني مقيم نوار غزه به راه انداخته است و همچنين بصورت روزانه آنان را به بهانه هاي مختلف بازداشت مي کند. از سال گذشته تاکنون بيش از 50 ماهيگير فلسطيني در بازداشت رژيم صهيونيستي به سر مي برند. 

همچنين روز گذشته 58 مغازه در منطقه "جنين" از سوي مغازه داران به دليل اختلاف نظر انان با مقامات تشکيلات خودگردان فلسطين بر سر پرداخت حداقل دستمزد سال گذشته تعطيل شدند. مغازه داران فلسطيني اين منطقه ماه گذشته نيز هشدار داده بودند در صورتيکه معافيت هاي مالياتي تشکيلات خودگردان شامل حال آنان نشود به تعطيلي کارگاههاي توليدي خود مبادرت مي ورزند. 
برچسب ها: فلسطین ، تحولات ، شبانه ، روز ، گذشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار