بازیکن تازه وارد پرسپولیس گفت: مطمئنم به خاطر اینکه ما زودتر از تمام تیم ها تمرینات را شروع کردیم در آغاز شروع لیگ برتر مشکل بدنی نخواهیم داشت.

میثم حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به پرسپولیس آمده ام تا یک بار دیگر خودم را ثابت کنم و نیم نگاهی هم به تیم ملی داشته باشم و در فصل بعد در لیگ برتر تمام بازیکنان انگیزه خواهند داشت تا بهترین بازی را از خود به نمایش بگذارند تا راهی جام جهانی در برزیل شوند افتخاری که برای هر بازیکنی یک امتیاز مهم به حساب می آید.

 حسینی در خصوص حواشی پیوستن به پرسپولیس گفت: اتفاقا من بدون حاشیه به تیم بزرگ پرسپولیس پيوسته بودم مطمئن باشید هیچ مشکلی برای من پیش نخواهد آمد.
 
وی در خصوص  رابطه اش با کادر فنی پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم بگویم همیشه یکی از آرزوهایم کار کردن با اسطوره های فوتبال ایران علی دایی بود و الان که در کنار علی دایی هستم افتخار می کنم و تا همین الان هم مدتی که با او بودم چیز های زیادی یاد گرفتم.

حسینی در خصوص سخت گیری های علی دایی در تمرینات اظهار داشت: از جدی بودن علی دایی در این خصوص  شیوه ی تمرینات او مطلع بودم به هر حال مربی شیوه ی خودش را دارد علی دایی هم به این شیوه عمل می کند البته در بعضی اوقات سخت گیری در تمرینات به منزله ی فشار و حتی بازیکنان نیست بلکه باعث انگیزه در نزد بازیکنان خواهد شد تا نقاط ضعف خود را پوشش دهد.
 
وی در خصوص احتمال برخورد با هواداران  استقلال در فصل آتی گفت: این جزیی از فوتبال است. در فوتبال دنیا از این اتفاقات می افتد البته  من آن زمانی که در استقلال بودم طرفداران به من خیلی لطف داشتند نقش مهمی در پیشرفت من داشتند من همیه به طرفداران استقلال ارادت داشتم البته آنها می داند دلیل  جدایی من  از استقلال چه چیزی بود و فکر نمی کنم دلخوری نسبت به من داشته باشند من و حرفهای خوبی در استقلال داشتم و دوست دارم همان روزها را در پرسپولیس  هم تکرار کنم./آق
برچسب ها: حسینی ، پرسپولیس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار