سرپرست تیم ملی فوتسال در خصوص آمادگی بازیکنان برابر چین و مصدومیت دو ملی پوش به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ مصطفی عمادی-سرپرست تیم ملی فوتسال گفت: امروز آخرین تمرین خود را ساعت 12 به وقت تهران و16:30 به وقت کره جنوبی برگزار خواهیم کرد و آماده می شویم تا به مصاف تیم قدرتمند چین برویم.

وی افزود: با توجه به بازیهای دوستانه و تورنمنتی که در کشور چین برگزار شده بود، کادر فنی این تیم را به طور کامل آنالیز کرده و کاملا به نقاط ضعف و قوت این تیم واقف است.بر همین اساس امیدوار هستیم تا پیروزی هایی که مقابل چین در تورنمنت و بازی دوستانه به دست آوردیم را دوباره تکرار کنیم.

سرپرست تیم ملی درباره آخرین وضعیت ملی پوشان گفت: به جز وحید شفیعی که آسیب دیدگی جدی دارد و تحت نظر  کادر پزشکی است، دیگر بازیکنان مشکلی نداشته و برای بازی فردا آماده هستند.در خصوص محمد کشاورز نیز به این نکته باید اشاره کنم که مشکلی ندارد اما به صلاحدید کادر پزشکی و کادر فنی، در بازی روز گذشته حضور نداشت تا بدون مشکل و با آمادگی کامل در برابر  چین به میدان برود.

عمادی در پایان گفت: ان شااله با پیروزی برابر چین در مرحله نیمه نهایی با برنده تیم های لبنان و تایلند به رقابت خواهیم پرداخت.تیم ایران از بازیکنان با پتانسیلی برخوردار است و ما امیدوار هستیم تا بهترین نتیجه را در این دوره از بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی بگیریم.

گفتنی است؛ تیم ملی فوتسال ایران فردا چهارشنبه 12 تیرماه راس ساعت 11:30 به وقت تهران به مصاف تیم چین می رود.

ملی پوشان پیش از این با کسب 2 پیروزی در مقابل تیم های امارات و عراق با 6 امتیاز به عنوان سرگروه به مرحله بعدی بازیها راه یافت./زر
برچسب ها: فوتسال ، عمادی ، تیم ملی ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار