دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: در سال جاری 800 مقاله از خراسان جنوبی برای اجلاس سراسری نماز فرستاده شده است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حسین کمیلی در گردهمایی ائمه جماعات و رابطین اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی اظهار کرد: با برپایی نماز احیاء حقیقی نماز تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به سخن حضرت علی(ع) مبنی بر اینکه نیازهای جامعه در سه موضوع مبنی بر امنیت، عدالت و فراوانی نعمت‌ها خلاصه می‌شود، اذعان داشت: این سه مورد با احیاء نماز تحقق پیدا می‌کند.

دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با بیان سخن امام صادق(ع) مبنی بر اینکه کسی که پنج وعده نماز خود را به جماعت بخواند شهادت او را قبول کنید، تصریح کرد: نماز حقیقی از فحشا و منکر جلوگیری می‌کند.

کمیلی ادامه داد: هزینه کردن برای نماز در واقع نوعی سرمایه‌گذاری برای تحقق عدالت، امنیت و رفاه اجتماعی است.

وی با بیان اینکه شهرداری بیرجند در رابطه با اقامه نماز فعالیت‌های خوبی داشته است، متذکر شد: شهرداری بیرجند در سال جاری با برگزاری 25 نماز جماعت جزء دستگاه‌های فعال در امر اقامه نماز بوده است.

دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی از برتری شهرداری بیرجند در رابطه با اقامه نماز در سه سال متوالی خبر داد و افزود: شهرداری بیرجند تمام مساجد سطح شهر را به قرآن و مفاتیح مجهز کرده است.

کمیلی با بیان اینکه شهرداری بیرجند در سال جاری یکی از دستگاه‌های برتر در امر برپایی نماز شناخته شده است، یادآور شد: شهرداری اقدام به اقامه نماز در پارک‌های شهر بیرجند کرده است.

وی با اشاره به اینکه نقد سبب پیشرفت در کارها می‌شود، اذعان داشت: با نقد کردن این ستاد از طرف مردم می‌توانیم ضعف‌های موجود را رفع کنیم.

دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی از تجلیل 20 دستگاه برتر در رابطه با برگزاری نماز جماعت خبر داد و افزود: برای ارزیابی دستگاه‌ها 36 آیتم وجود داشته است.

کمیلی با بیان اینکه 800 مقاله از خراسان جنوبی برای اجلاس سراسری نماز ارسال شده است، تصریح کرد: خراسان جنوبی در ارائه مقالات به این اجلاس از استان‌های فعال است.

وی خاطر نشان کرد: مستندسازی دقیق و منظم، برنامه‌های ابتکاری و همکاری با ستاد در برگزاری مسابقات از جمله امتیازات دستگاه‌های برتر بوده است./س

برچسب ها: مقاله ، اجلاس ، سراسری ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.