در دو ماه نخست امسال 324هزارنفر به پزشکی قانونی کشورمراجعه کرده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور ، در حاشیه افتتاح مرکز تشخیص آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان مرکزی در اراک گفت: در دو ماهه نخست امسال 324هزارنفر به پزشکی قانونی کشورمراجعه کرده اند که از این تعداد دو سوم آقایان و یک سوم خانمها بودندو نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج صدم درصد افزایش دارد.
دکتر احمدشجاعی با اشاره به اینکه پزشکی قانونی 30 نوع خدمات به مردم ارایه میدهد، گفت :بیشترین مراجعات مربوط به مرکز معاینات اختصاصی برای تعیین میزان صدمه و درصد حوادث است.
وی افزود : در سال گذشته هم دو و نیم میلیون نفر به پزشکی قانونی درکشور مراجعه کردند و نظر کارشناسان این سازمان در یک سوم پروژه های قضایی برای صدور حکم به قاضی کمک کرد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین میزان اعتبار پروژه های امسال پزشکی قانونی را 80 میلیارد تومان برآورد کردوبا اشاره به پیشرفت ده درصدی پروژه های عمرانی پزشکی قانونی درکشور، افزود: برخی از این پروژه ها درحال اتمام هستند.
شجاعی در باره راه اندازی مرکز تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان مرکزی در اراک گفت: 99 درصد آزمایشهای استان مرکزی در این مرکز انجام می شود که دارای مجهزترین دستگاههای آزمایشگاهی در سطح استاندارد جهانی است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.