کليساي کاتوليک آمريکا پس از طرح جنجال هاي فراوان در مورد سوء استفاده جنسي از کودکان توسط کشيشان آن کليسا در سطح مقامات بلندپايه مذهبي در نهايت روز گذشته مجبور شد تا اسناد تکان دهنده مربوط به اين مسئله را منتشر کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از راشا تودي، در بخشي از هزاران سند منتشر شده توسط کليساي کاتوليک آمريکا از سوء استفاده و آزار جنسي کودکان توسط "ميلوائوکي" اسقف اعظم کليساي کاتوليک ايالت "ويسکانسين" آمريکا پرده برداري شده است.

اسناد منتشر شده نشان مي دهند که کليساي کاتوليک کشيشان را به نقاط مختلف جهان اعزام مي کرده تا ادعاهاي مطرح شده در مورد سوء استفاده هاي اخلاقي اش از کودکان مخفي باقي بمانند و فاش نشوند. 

در اسناد منتشر شده آمده است که دست کم 42 کشيش کليساي کاتوليکي مرتکب جرايم اخلاقي شده اند.

در ادامه اين اسناد افشاگرانه آمده است که کليساي کاتوليک به منظور جلوگيري از افشاي ابعاد گسترده تر اين موضوع مبلغي 20 هزار دلاري را به کشيش هاي متخلف پرداخت کرده تا بي سر و صدا از مقام خود کناره گيري نمايند.

اين سند مي تواند تکان دهنده ترين سند منتشر شده از سوي ميلوائوکي سندي باشد که مربوط به سوء استفاده و آزار و اذيت از 200 نوجوان پسر توسط "لارنس مورفي" کشيش آمريکايي بوده است. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار