مهرداد پولادی که مدتها است به دلیل آسیب دیدگی از حضور در جمع سرخپوشان محروم است، قصد دارد برای معالجه قطعی خود راهی اروپا شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهرداد پولادی به دلیل عارضه ای که در ناحیه آشیل پا برایش پیش آمد مدتها است در کنار سرخپوشان حضور ندارد. پرسپولیسی ها در حساسترین شرایط او را از دست دادند و در شرایطی که به نظر می رسید، عقد قرارداد جدید با او منوط به تأیید سلامت پزشکی وی شود، حاشیه هایی که پیش آمد و اعلام پولادی برای جدایی از پرسپولیس مسئولان این تیم را مجبور به عقد قرارداد با وی نمود، هر چند بعید به نظر می رسد که پرسپولیسی ها جانب احتیاط را رعایت نکرده و مسایل را در قرارداد ندیده باشند.

مهرداد پولادی هنوز در تمرینات پرسپولیس آفتابی نشده و این سوال برانگیز شد. نکته عجیب دیگر اینکه کادر پزشکی هم در مواجهه با سوالات از وی ابراز بی اطلاعی می کرد.

پولادی کادر پزشکی سابق پرسپولیس را عامل شرایط فعلی خود می خوانند و کادر پزشکی هم متقابلاً می گفت به او توجیه کرده بودند تمرین و بازی نکند ولی او به خاطر موقعیتش در تیم ملی زیر بار نرفت. درنهایت باشگاه پرسپولیس هیچ بررسی انجام  نداد که پول هزینه شده برای پولادی به چه ترتیب هدر رفته است و کمیته انضباطی حتی پس از انجام مصاحبه ها و علنی شدن موضوع به این جریان ورود نکرد.

درحال حاضر آخرین شنیده ها درباره پولادی حکایت از آن دارد که وی قصد دارد ظرف روزهای آینده برای پیگیری درمان خود که ممکن است با جراحی دیگری هم همراه شود، به خارج از کشور برود.

در این ارتباط جزییات بیشتری منتشر نشد، اما پولادی پیش از این دو جراحی نسبتاً سبک روی ناحیه آشیل پای خود داشته است که به نظر می رسد موفق نبوده است.

وسوسه قاضي دوباره به جان پرسپولیس افتاد

پرسپولیس هنوز برای خط حمله نیم نگاهی به جذب بازیکنان جدید دارد و با اینکه محمد قاضي به استقلال پیوسته است به نظر نمی رسد که موضوع حضور او کاملا از نظر پرسپولیسی ها منتفی شده باشد.

شنیده ها حکایت از آن دارد که ما منتفی شدن حضور کریم انصاری فرد پرسپولیسی ها یکبار دیگر متوجه محمد کافی شده باشند. البته پرسپولیس در خط حمله ترکیبی از بازیکنان با سابقه و پدیده ها را در اختیار دارد.

سید صالحی، نوروزی، رضایی، عباس زاده، صادقیان و شاکری مهاجمان این فصل پرسپولیس هستند، اما حساسیت این پست و دشواریهای بازی کردن در نوک حمله سیستم 1-3-2-4 وسواس هایی را بوجود آورده است از اینرو بحث حضور قاضي دوباره میان پرسپولیسی ها به راه افتاده و حتی شنیده می شود تماس هایی برقرار شده است. البته هنوز خبری مبنی بر اینکه علی دایی موافق این مسأله باشد، دریافت نشده است و به نظر مسأله همین باشد.

اگر یک روز قرار باشد محمد قاضي به پرسپولیس برگردد قطعاً با مسایل حقوقی روبرو می شود ولی احیانا او هم می تواند همان استدلال قاسم دهنوی را به کار ببرد و به بند 7 از ماده 23 آیین نامه نقل و انتقالات اشاره کند و بر اساس حکم کمته انضباطی درباره باشگاههای بدهکار خواهان فسخ قرارداد شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.