رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند گفت: گروه‏ های تکفیری و سلفی در حقیقت سردمداران جریانات اخیر در مصر و منطقه خاورمیانه محسوب می ‏شوند.

حجت‏ الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: مسلمین و به خصوص شیعیان در سالروز ولادت حضرت ولی‏ عصر (عج) که باید همواره جهان از امنیتی که به واسطه ظهور حضرت ایجاد می ‏شود و برکتی که سراسر عالم را فرا می‏ گیرد، خوشحال باشد؛ به خاک و خون کشیده شدند.

وی ادامه داد: در چنین روزهایی که شادمانی سراسر عالم را فرا گرفته است، می ‏بینیم که در مصر واقعه‏ ای تأسف ‏بار رخ می ‏دهد و عالم بزرگ شیعه در روستایی مورد تهاجم قرار می‏ گیرد.

علاءالدینی افزود: گروه‏ های تکفیری و سلفی در کشور مصر علاوه بر اینکه به طرز فجیعی ایشان را به شهادت می‏ رسانند، به جنازه بی ‏جان وی نیز بی ‏احترامی می ‏کنند و برای ایجاد رعب و وحشت این جنازه را بین مردم می ‏گردانند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند اضافه کرد: فجایعی که اخیراً با نام اسلام و به صورت بسیار تأسف ‏باری در منطقه و شماری از کشورهای اسلامی رخ می ‏دهد، مورد رسیدگی مجامع جهانی مدعی حقوق بشر قرار گیرد.

وی به جنایات روزهای گذشته گروه‏ های تکفیری و سلفی در کشور مصر و برخی کشورهای اسلامی از جمله سوریه اشاره کرد و افزود: این انسان ‏کشی‏ های مکرر باید مورد رسیدگی مجامع جهانی مدعی حقوق بشر قرار گیرد.

علاءالدینی اضافه کرد: فجایعی که اخیراً با نام اسلام و به صورت بسیار تأسف ‏باری در منطقه و شماری از کشور های اسلامی رخ می ‏دهد، باید مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند تصریح کرد: برخی از افرادی که خودشان را مسلمان می‏ نامند و رفتارشان را به اسلام منتسب می‏ کنند، در حال جنایت در کشورهای مختلف هستند./س


برچسب ها: تکفیری ، سلفی ، مصر ، ولی عصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.