مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کسب 2 پیروزی مقتدرانه و صعود به عنوان تیم اول گروه انگیزه بازيکنان را برای قهرمانی افزایش داده است.

رضا لک با خبرنگار ورزشی باشاگاه خبرنگاران گفت: روند موفقیت تیم ملی که از تورنمنت چین آغاز شد در رقابت های داخل سالن به اوج رسیده است بازیکنان در زمین تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا امسال اولین قهرمانی را در این مسابقات از آن خود کند و شوک مثبتی به فوتسال وارد شود.

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: غلبه بر تیم های امارات و عراق و صعود به عنوان تیم اول گروه باعث افزایش روحیه بازیکنان به کسب عنوان قهرمانی شده است.

در صورتیکه پیروز رقابت چین و اندونزی، تیم ملی چین باشد، ما در مرحله حذفی با این تیم روبه رو خواهیم شد. رقابت های مرحله حذفی از دو روز دیگر آغاز می شود.

** انتخاب شمسایی را به دبیری ها تبریک می گویم

لک در ادامه بیان داشت: انتصاب شمسایی به عنوان سرمربی گری تیم دبیری این باشگاه تبریک می گویم.  شمسایی بازیکن بزرگی بوده و به طور حتم در زمینه مربیگری نیز خواهد درخشید.

از سویی دیگر مسئولان دبیری به واسطهزحمات و سرمایه گذاریهایی که در فوتسال کشور انجام می دهد، شایسته بهترین نتایج هستند از مسئولان این تیم برای زحماتشان در لیگ ممنونم و فصل خوبی را برایشان آرزو می کنم .

** از موقعیتم در تیم ملی برای جذب بازیکن استفاده نکردم

مربی تیم ملی در پاسخ به صحبت های اخیر یکی از مدیر عاملان لیگ برتری جذب بازیکنان گفت: هنگام مذاکره با باشگاه گیتی پسند برنامه پست بازیکنانی را که خواستار حضورشان در این تیم بودم را به مسئولان تحویل دادم. پس از این جریان هیچ دخالتی در جذب بازیکنان نداشتم تمام مذاکرات را به مسئولان باشگاه سپردم.

لک خاطرنشان کرد: در فوتسال حرفه ای کار می کنم از موقعیتم در تیم ملی برای جذب بازیکنان دیگر باشگاه ها استفاده نکردم.
از زمانیکه بازیکنان در اردو حضور داشتند تا حالا هیچ صحبتی در خصوص موقعیتشان درتیم ملی انجام ندادم. شخصیت خود را با این کار زیر سوال نمی برم ./مح
برچسب ها: لک ، شمسایی ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار