سرمربی تیم تکواندو مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه تهران گفت: با تمرینات سختی که داشتیم مزد تلاش خود را در بازی مقابل دانشگاه آزاد گرفتیم و توانستیم مقابل این تیم مساوی کنیم.

رحیم صالحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در فاصله تعطیلات نیم فصل تمرینات تیم جوانه هر روز و بدون تعطیلی برگزار شد و توانستیم در هفته اول و دوم دور برگشت مقابل تیم پرقدرت و صدرنشین دانشگاه آزاد مساوی کنیم دربازی دوم تیم هم مقابل شهرداری بندرعباس علیرغم آنکه سه بر صفر پیش بودیم با اشتباه داوران در پایان پنج بر صفر بازنده شدیم در صورتیکه می توانستیم در این مسابقه به برد و یا تساوی برسیم.

وی گفت: تکواندوکاران تیم جوانه در آغاز دور برگشت مسابقات لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشتند و از همه آنها راضی هستم در واقع تیم جوانه مزد زحمات و تمرینات شبانه روزی خود در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر دریافت می کند.

سرمربی تیم جوانه در خصوص شرکت دوبازیکن المپیکی تاجیکستان در قالب این تیم درلیگ برتر تصریح کرد: مراحل اداری پیوستن این دو بازیکن تاجیکستانی به تیم جوانه انجام شده و آنها هفته گذشته وارد ایران شده اند اما با توجه به المپیکی بودن آنها منتظر پاسخ شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان هستیم تا بتوانیم از وجود آنها در هفته های آینده لیگ برتر استفاده کنیم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار