«دومین همای ش ملی ارتقای كیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی» از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران 11 تیر ماه در برج میلاد برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری «دومین همایش ملی ارتقای كیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی» از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تایید شده است، و با همكاری بیش از 20 نهاد و دستگاه فرهنگی كشور برگزار می‌شود. همچنین قرار است بخشی از آثار برتر این نهادها در قالب نمایشگاه كتاب در روز همایش به نمایش گذاشته شوند. 
دبیر همایش، حجت‌الاسلام والملسمین ذوعلم، حسن بلخاری، نویسنده و محقق حوزه ادبیات و مسایل دینی و اجتماعی و دكتر گیوی، از استادان دانشگاه را از  سخنران‌های روز همایش هستند كه به ارایه مقالات خود می‌پردازند. 
«دومین همایش ملی ارتقای كیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی» به صورت فرا دستگاهی برگزار می‌شود و به شكل ویژه به موضوع استانداردهای آثار و فعالیت‌های فرهنگی اختصاص دارد.
نخستین دوره همایش سال 89 با هدف شناخت، تعامل و تبادل دانش و تجربیات دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد.
تولید ادبیات علمی مرتبط با موضوع كیفیت در حوزه فرهنگ، بهره‌گیری از تجارب افراد و سازمان‌ها در جهت ارتقای كیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی، ایجاد فرصت هم‌اندیشی و هم‌گرایی موضوعی درباره بحث كیفیت در عرصه فرهنگ و ایجاد زمینه تعامل و تبادل دانش بین سازمانی از جمله اهداف این همایش علمی‌اند. 
یادآور می‌شود "دومین همایش ملی ارتقاء كیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی " به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری و با حضور 13 نهاد فرهنگی طی روزهای 11 و 12 تیرماه در مركز همایش‌های برج میلاد برپا می‌شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار