سخنگوي کميسيون حقوقي، قضايي مجلس از تشکيل کميسيون مشترک مبارزه با مفاسد اقتصادي، متشکل از اعضای منتخب سه کمیسیون حقوقی و قضایی، اجتماعی و اقتصادی خبر داد و گفت: اولين جلسه اين کميسيون پس از تعطيلات بهارستان برگزار خواهد شد.

"محمدعلي اسفناني" نماينده مردم فريدون‌شهر، فريدن و چادگان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران  از تشکيل کميسيون مشترک مبارزه با مفاسد اقتصادي، متشکل از اعضای منتخب سه کمیسیون حقوقی و قضایی، اجتماعی و اقتصادی خبر داد و گفت: اولين جلسه اين کميسيون پس از تعطيلات بهارستان برگزار خواهد شد.

وي در ادامه با بيان اينکه پس از انتخاب هيئت‌رئيسه اين کميسيون، کميسيون شکل خواهد گرفت، افزود: هدف اين کميسيون تعيين سازوکاري جهت ايجاد سازماني براي مبارزه با مفاسد اقتصادي است.

سخنگوي کميسيون قضايي و حقوقي مجلس در ادامه تاکيد کرد: بنا بر اين است سازمان منسجمي براي مبارزه با مفاسد اقتصادي تشکيل شود که آن سازمان به صورت مدام مکلف به پيگيري اين موضوع باشد و نتايج را به اطلاع عموم مردم برساند.

اسفناني در ادامه اسامی تعدادی از اعضای این کمیسیون را بدین شرح اعلام کرد: مجتبی رحماندوست، محمداسماعیل سعیدی، مهدی عیسی‌زاده، فاطمه آلیا، ایرج عبدی، محسن علیمردانی و محمدعلی اسفنانی.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کمیسیون ، مفاسد ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار