برای ارتقا سطح کمی و کیفی این رشته ورزشی باید از تمام ظرفیت های بالقوه و موجود کشور استفاده مناسب شود.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، رییس فدراسیون گلف کشور در مجمع عمومی هیات گلف استان زنجان گفت: در ورزش گلف کشور دگرگوني خاصي صورت گرفته كه  راهیابی گلف به بازی های المپیک می تواند یکی از دلایل اصلی آن باشد.

سعيدي افزود:فدراسیون گلف ایران تلاش زيادي برای جوانگرایی  در این رشته ورزشی دارد و به این ترتیب افراد سن بالا که از تجربه خوب در این رشته ورزشی برخور دارند در صورت تمایل می توانند به عنوان مربی به فعالیت خود ادامه دهند.

وی انجام کارهای پژوهشی در ورزش گلف ضروی دانست و تصریح کرد: این رشته ورزشی می تواند به صورت جدی در آموزش و پرورش ، دانشگاه ها و بسیج که از ظرفیت بالایی نیز برخوردارند شکل بگیرد.

رییس فدراسیون گلف کشور اضافه کرد: در ورزش گلف از زیرساخت های مناسب برخوردار نیستیم ولی این نمی تواند عاملی برای عدم موفقیت در این رشته ورزشی باشد چراکه استعدادهای خوبی در گلف کشور وجود دارد.

سعیدی با بیان اینکه فدراسیون در استفاده از دانش روز گلف به منظور ارتقا سطح فنی و کیفی این رشته ورزشی ایران به جد تلاش می کند ، ادامه داد: با بکارگیری مربیان خارجی توانمند و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و همچنین دانش افزایی مربیان و به روز کردن سطح مهارت ورزشکاران برای تحقق این مهم گام بر می دارد.

وي  خاطرنشان كرد: گلف ایران در رتبه 17 آسیا قرار دارد و با توجه به اینکه هفت کشور برتر می توانند بدون کسب سهمیه در المپیک 2016 حاضر شوند بنابراین با تلاش های مضاعف و تقویت ملی پوشان می توان در ردیف هفت کشورر برتر در ورزش گلف آسیا قرار گرفت./س


 

برچسب ها: ظرفیت ، ورزش ، گلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.