اخیرا یک محافظ و قاب جدید محکم برای محافظت از سامسونگ کهکشانی 4 برای جلوگیری از صدمات ناشی از حوادث مخرب طراحی و تولید شده است.

 به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران ، این محافظ  و قاب مخصوص کهکشانی 4 سامسونگ طراحی و تولید شده است و در نوع خود بسیار خاص است و برای محافظت در برابر صدمات احتمالی مثل ضربه های ناگهانی در مکان های شلوغ و شهری قابلیت استفاده بیشتری دارد.

 در ادامه می توان به تنوع رنگ آن اشاره کرد و از جمله قابلیت های آن روکش بیرونی آن به نسبت
 مقاومت و محکم تر از  بدنه پلاستیکی و ظریف  کهکشانی 4 است و البته با سطحی لطیف برای  قرار گرفتن درون دست و دارای جنس مقاوم در برابر ضربه است.

 در طراحی این قاب محافظ از تمام لبه های کهکشانی به خوبی محافظت می شود و با بیرون نمایشگر فقط یک میلیمتر فاصله دارد و حتی تا حدودی با وجود لبه های اضافه در مانیتور از آن هم محافظت می کند و خدشه ای در تصویر هم ایجاد  نمی کند.

 همچنین این قاب محافظ به صورت فشرده شده گوشی را در خود جای داده و با استحکامی که دارد بسیار نازک است.

 جالب توجه این است که از تکنیک ساخت خوبی برخوردار است و همچنین به قول معروف خوش دست می باشد از جمله مزایای این قاب محسوس کردن کامل درگاه ها برای استفاده از آن است و برای دوربین میکروفون و فلش کهکشانی هم دریچه ای در نظر  گرفته شده است.

 البته سازندگان مدعی شده اند برای  مدت زمان کوتاهی هم از نشست زرات آب جلوگیری می کند.

 در کل با مطالب ذکر شده این محصول در حال حاضر در چهار رنگ سفید، مشکی، آبی و نارنجی روشن وجود می باشد و قیمت آن 35 دلار می باشد./ح
برچسب ها: قاب ، گوشی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار