مدير کل راه آهن اراک از کاهش صددرصدي حوادث ريلي در اين اداره کل خبر داد و گفت:حوادث و شبه حوادث در راه آهن اراک طي سه ماهه اول سال 92 کاهش چشمگيري داشته به طوري که در بخش حوادث کاهش صددرصدي داشته است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ کوکنار افزود: در 3 ماهه اول سال 92 تنها سه شبه حادثه در اين اداره کل رخ داده که هر سه مورد مربوط به گسيختگي خط بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد کاهش داشته است.
 
کوکنار افزود: در اين مدت هيچ حادثه جاني رخ نداده و اين موضوع نشان از ايمني بالاي حمل و نقل ريلي از يک سو و تلاش پرسنل راه آهن اراک از سوي ديگر است که سفري ايمن را براي هموطنان به همراه آورده است.
 
مدير کل راه آهن اراک يادآور شد: در سه ماهه اول سال 92 خروج از خط، برخورد با عابر پياده، برخورد با وسايط نقليه جاده اي و برخورد با وسائط نقليه ريلي به صفر رسيده است.
 
وي درخصوص علل رشد ايمني در راه آهن اراک گفت: بازسازي خطوط و توجه ويژه به وضعيت خطوط، نظارت مستمر در  بخش ناوگان به خصوص در تحويل گيري واگن‌ها و توجه به پست هاي بازديد، انجام بازديدهاي مستمر محسوس و نامحسوس از محورها در جهت کاهش خطاي انساني، آموزش مأمورين به خصوص در اعزام کميسيون هاي آموزش، برگزاري جلسات ارتقاء ايمني به صورت هفتگي از جمله مواردي است که توجه به آنها به کاهش حوادث و شبه حوادث در راه آهن اراک منجر شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: راه ، شهرسازی ، اراک ، پرسنل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار