عضو هیئت مدیره بانک گردشگری گفت: توان گردشگری و توسعه این بخش در استان اردبیل در قیاس با ظرفیت‌های گردشگری جهانی و حتی بین‌المللی در شرایط مطلوب و بالاتری قرار دارد.

علیرضا حیدر‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: بانک گردشگری با شعار فراتر از مرزها فعالیتش را از سال 89 آغاز کرده است و امروز با دارا بودن 27 شعبه که 13 مورد آن در تهران و 14 مورد در استان‌های مختلف است به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

حیدر‌آبادی با یادآوری اینکه بانک گردشگری کلیه خدمات صنعت بانک‌داری را ارائه می‌کند و در خدمت سرمایه‌گذاران برای توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی،‌ کشاورزی و گردشگری است، خاطرنشان کرد: بانک گردشگری با داشتن امتیازات و برجستگی‌های خاص نسبت به سایر بانک‌ها و کسب مجوز از بانک مرکزی فعالیت خود را در استان‌های مختلف آغاز کرده است و امیدواریم به تدریج در تمام استان‌ها شعب این بانک راه‌اندازی شود.

وی یادآور شد: بانک گردشگری در راستای سیاست توسعه اقتصاد کشور سال 89 تاسیس شده ولی شعبات این بانک از سال 90 در حال راه‌اندازی است و ما به واسطه نام و شعاری که برای این بانک در نظر گرفتیم ماموریت و مسئولیت سنگینی را احساس می‌کنیم تا فراتر از مرزها به هموطنانمان ارائه خدمات کنیم.

عضو هیئت مدیره بانک گردشگری گفت: حمایت از فعالان اقتصادی، تولیدی، صنعتی و گردشگری افتخاری بزرگ برای ماست و ما عزممان راسخ است تا یک ارزش‌آفرینی واقعی را برای فعالان در این عرصه شاهد و ناظر داشته باشیم.

حیدر‌آبادی عنوان کرد: فعالیت ما محدود به حوزه گردشگری نیست بلکه در بخش‌های مختلف اعم از صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات، بخش مسکن، صنعت توریسم و گردشگری در داخل و خارج ارائه خدمات می‌کنیم و امیدواریم در این استان نیز بتوان در کنار سایر بانک‌ها خدمات و اقدامات مطلوبی را انجام داد.

وی هدف اصلی این بانک را خدمت‌رسانی کیفی به مردم و در کنار آن رعایت اصل انعطاف‌پذیری و جذب مشتری و همراهی با آنهاست که قطعاً این اقدامات می‌تواند آینده روشنی را برای مشتریان ما با بهره‌گیری از نوآوری‌ها و امکانات جدید رقم بزند.

عضو هیئت مدیره بانک گردشگری در ادامه بیان داشت: استان اردبیل یکی از استان‌های با ظرفیت بالا در گردشگری و جذب توریسم است که همه ساله هزاران گردشگر از چشمه‌های بهشتی و آب‌های گرم و معدنی این استان، آب‌ و هوای چهار اقلیم اعم از مدیترانه‌ای، کوهستانی و همچنین دیگر مواهب و نعمت‌های خدادادی استفاده می‌کنند.

حیدرآبادی به استعدادهای بی‌نظیر استان اردبیل در بخش‌های کشاورزی،‌ دامپروری، صنایع تبدیلی نظیر چرم مغان، مواد شیمیایی، سیمان و صنایع غذایی و فرآوری محصولات لبنی، کشت و صنعت به عنوان بنگاه بزرگ اقتصادی، صنعت بزرگ لاستیک‌سازی و ... اشاره کرد و گفت: در کنار اینها باید از ظرفیت صنایع دستی و همچنین تولیدات متنوع روستایی و عشایری نیز حمایت جدی داشت.

وی تاکید کرد: بانک‌ها موتور محرکه اصلی در اقتصاد هستند و ما به مدیر شعبه اردبیل توصیه کردیم تا با در نظر گرفتن «‌ اصل حق با مشتری است» رفتاری و شایسته و درخور مشتریان داشته باشدب/.

برچسب ها: اردبیل ، بانک ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.