همایش سراسری معاونین آموزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی در روز 12 و 13 تیر ماه جاری در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در نشست خبری با خبرنگاران استان از برگزاری دهمین همایش سراسری معاونین آموزشی دانشگاه آزاد در زنجان خبر دادوگفت: این همایش در 12 و 13 تیرماه در زنجان برگزار خواهد شد.

فيروز فر از تشكيل هفت كميته تخصصی زيرمجموعه همايش خبر داد و افزود: اين كميته ها شامل كميته بازنگری آيين نامه آموزشی،كميته بازنگری آيين نامه امور جذب و تخلفات انتظامی اعضای هيات علمی، كميته آيين نامه ارتقاء و ترفيع، كميته نظارت و ارزيابی و شاخص های رتبه بندی،كميته جمع بندی طرح جامع آموزشی،كميته بازنگری و تدوين برنامه ريزی درسی و كميته دوره های مجازی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه خود را با ارائه آموزش و برگزاری همایش انجام می‌دهد، ادامه داد: همایش سراسری معاونین آموزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی به عنوان یک پدیده گردشگری بی‌نظیر برای استان محسوب می‌شود.

فیروزفر با بیان اینکه در این همایش افرادی از 400 شهر مختلف کشورمان حضور دارند، تصریح کرد: برگزاری این همایش به تبلیغ مکان‌های دیدنی و گردشگری استان کمک می‌کند.

وي با اشاره به اینکه همایش سراسری معاونین آموزشی دانشگاه‌های آزاد در روز 12 و 13 تیر ماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار می‌شود، خاطر نشان  کرد: این همایش یک اتفاق خوب برای استان محسوب می‌شود و امید است مجموعه‌های مختلف با همکاری خود در برگزاری این همایش دانشگاه آزاد زنجان را یاری کنند./ب


 

برچسب ها: همایش ، دانشگاه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.