معاون رزش و جوانان مازندران از امضا تفاهم‌نامه ورزشی با استان‌های همجوار خبر داد.

جمشید پناه در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:برای پیشرفت و توسعه برخی از رشته‌های ورزشی نیاز به تفاهم و اطلاعات کارشناسان دیگر استان‌ها هستیم.

وی افزود:در چند روز آینده برای اطلاعات تقابل ورزشی با استان‌های گلستان، گیلان، تهران و سمنان تفاهم ورزشی امضا خواهد شد.

معاون فنی و قهرمانی ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد:درحال حاضر در برخی از رشته‌های ورزشی ما جلوتر از دیگر استان‌ها هستیم و در برخی از رشته‌های دیگر استان‌های همجوار جلوتر از ما هستند.

جمشید پناه گفت:درحاضر گلستان در رشته‌های سوارکاری،کبدی باتجربه از استان ما نشان داد و برای توسعه و رشد این رشته‌های ورزشی در مازندران مجبوریم که از کارشناسان و مربیان آنها استفاده کنیم.

وی افزود:در مقابل ورزش مازندران نیز در رشته‌های کشتی،والیبال،فوتبال،تکواندو و .... پیشرفت خوبی داشته و استان‌های همجوار نیز برای رشد و توسعه این رشته‌ها خواهان اطلاعات کافی از کارشناسان مازندرانی هستند.

معاون فنی قهرمانی ورزش و جوانان مازندران با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش استان،تصریح کرد:با کمک آموزش و پرورش استان مسابقات لیگ دانش آموزی در رشته‌های مختلف ورزشی در رده پایه برای کشف استعداد و نخبه برگزار خواهد شد

جمشید پناه از میزبانی استان در مسابقات مختلف بین المللی کشوری خبر داد و افزود:در رقابت‌های اخیر شطرنج قهرمانی آسیا در محمودآباد تیم های خارجی از نحوه شایسته و بی‌نقص مازندرانی‌ها در میزبانی با کیفیت این مسابقات تقدیر و تشکر کردند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.