فرماندار سبزوار با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی سبزوار نیاز به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دارد، گفت: پروژه راه آهن سبزوار تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،قاسم شعبانی عطار در مراسم گرامیداشت دهه تولید ملی ویژه روز اصناف و روز صنعت و معدن اظهارداشت: امروز تولید کنندگان، صنعتگران وکارآفرینان بیش از گذشته در عرصه صنعت در حال فعالیت هستند و در این عرصه تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به سال 91 و مشکلات صنعت در این سال خاطرنشان کرد: در سال گذشته با محدودیت منابع مالی روبه‌رو بودیم که در سال جدید این مشکلات با تصویب قوانین و اختصاص اعتبارات حلمی‌شود.

فرماندار سبزوار با اشاره به اختصاص اعتبارات به بخش کشاورزی گفت: بیش از 20 میلیارد تومان به این بخش پرداخت شد که کمک خوبی به بخش کشاورزی بود.

نمایندهدولت در شهرستان سبزوار با اشاره به احداث منطقه ویژه اقتصادی در سبزوار تصریح کرد: مقدمات کار در این منطقه فراهم شده و زمین مورد نیاز نیز پیش‌بینی شده است، اما مشکل مهم در این منطقه نبود سرمایه‌گذار بخش خصوصی است که موسسه آبادانی دیار سربداران به دنبال پیداکردن این سرمایه‌گذار است.

وی در ارتباط با راه آهن سبزوار نیز گفت: پروژه راه آهن سبزوار نیز در حال انجام است و از پروژه‌هایی است که با وجود مشکلات اقتصادی، تعطیل نشده است.

وی ادامه داد: تلاش ما این بود که تا پایان دولت دهم این پروژه به سرانجام برسد اما برخی از مشکلات مانع این مهم شد که امیدواریم تا پایان سال به سرانجامبرسد/س.

برچسب ها: پروژه ، راه آهن ، سبزوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.