مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ 

دو اردوگاه مخالفان و موافقان مرسي در مصر بر تحقق خواسته هاي خود مصرند و اين کشور همچنان شاهد تجمع و درگيري هاي گسترده اي در سراسر اين کشور بويژه نزديکي کاخ رياست جمهوري و ميدان التحرير است.
برخي از شرکت هاي غربي ارايه دهنده خدمات ماهواره اي در ادامه اقدامات ضد ايراني خود و همچنين نقض بارز آزادي بيان، امروز (دوشنبه) پخش برنامه هاي "پرس تي وي"، هيسپان تي وي، العالم، آي فيلم و الکوثر را بر روي تعدادي از ماهواره هاي اروپايي را قطع کردند.
"ان. ناناردهان" در مقاله ای اظهار داشت که چشم انداز روشني در مسير بهبود و گسترش روابط ايران با غرب و اعراب بوجودآمده است .
بشار اسد رئيس جمهور سوريه با صدور حكمي از تشديد برخورد با سوءاستفاده كنندگان از كودكان زير 18 سال خبر داد.
"جان کري" وزير امور خارجه آمريکا که اکنون در کشور "برونئي" به سر مي برد قرار است تا با "سرگئي لاوروف" وزير امور خارجه روسيه در مورد بحران سوريه ديداري داشته باشد.
مارتين شولز رييس پارلمان اروپا در واکنش به برنامه جاسوسی آمریکا علیه اروپا گفت در صورتي که اين مسئله حقيقت داشته باشد چرا آمريکا همانند دشمن با ما رفتار کرده است؟ آيا دموکراسي به معناي جاسوسي از همديگر است؟ من از سفير آمريکا در اين باره توضيح خواهم خواست.
روزنامه انگليسي "گاردين" با انتشار مقاله اي اظهار داشته که احتمال نامزدي "برادلي مانينگ" نظامي پيشين آمريکايي که با سايت افشاگر گويکي ليکس" همکاري هايي داشته و اطلاعات محرمانه اي از دولت آمريکا را فاش ساخته وجود دارد.
کشورهاي عضو شوراي همکاري خليج فارس و اتحاديه اروپا در نشست روز گذشته خود پيرامون بحران سوريه خواستار يافتن راه حلي سياسي براي رفع اين بحران شدند و از ايران نيز خواستند تا نقشي "سازنده" در روند حل اين بحران ايفا نمايد.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار