مدیرعامل سازمان مطنقه آزاد ارس از معرفی 85 طرح مطالعه شده با حجم 10 هزار میلیارد ریال و آماده در 10 حوزه مختلف در چهارمين همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري ایران آذربايجان‌شرقي در 15 و 16 تیر ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، نجفی با اعلام این خبر افزود: طرح های معرفی شده ارس در این همایش با میزان سرمایه گذاری بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال در 10 حوزه صنعت، معدن، کشاورزی، تجارت،گردشگری و خدمات، صنایع تبدیلی، انرژی، عمران و توسعه شهری و امور زیربنایی می باشند.

وی تاکید کرد: چهارمین همایش فرصت های سرمایه گذاری آذربایجان شرقی فرصت مناسبی برای افزایش تعاملات بین المللی در حوزه های اقتصادی و صنعتی و جذب سرمایه گذاران خارجی می باشد و در این بین منطقه آزاد ارس با توجه به فراهم بودن زیرساخت های لازم برای سرمیه گذاری در زمینه های مختلف، می تواند نقش مهمی در جذب سرمایه گذاران داشته باشد.

نجفی گفت: مردم آذربایجان به جهت سابقه طولانی در تجارت همواره با فکر اقتصادی و دید آگاهانه نسبت به وقایع از صاحبان بزرگ صنایع در کشور می باشند و امیدواریم چهارمین همایش بین المللی فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري نتایج مثمر ثمر و عملیاتی خوبی داشته باشد.

خاطر نشان می سازد در چهارمین همایش فرصت های سرمایه گذاری آذربایجان شرقی 12 سرمایه‌گذار ایرانی مقیم خارج و 203 ميهمان داخلی و 269 سرمایه‌گذار خارجی از 19 کشور جهان در این همایش حضور خواهند داشت.

چهارمين همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري ایران آذربايجان‌شرقي 15 و 16 تیر ماه سالجاری در تبریز و منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس برگزار می شود./س

برچسب ها: معرفی ، سرمایه ، ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.