رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی مازندران گفت:نخستین دوره مسابقات کشتی سنتی لوچو در رده سنی جوانان مازندران دیروز به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار می شود.

بحرگرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود:این مسابقات با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در پنج وزن رده سنی جوانان به منظور انتخاب تیم مازندران برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور برگزار می شود.

وی تصریح کرد:مسابقات کشتی سنتی لوچو در سالهای گذشته به صورت آزاد و وزن به وزن برگزار می شد و با برنامه ریزی مدیریت جدید هیات استان این مسابقات با نظم خاصی نخستین بار در رده سنی جوانان نیز برگزار خواهد شد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی مازندران گفت:مسابقات روستایی و بومی محلی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان روزهای 13 و14 تیر امسال به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.

بحرگرد افزود:تیم مازندران در رشته های کشتی لوچو،گیل مردی و چولنگ در مسابقات قهرمانی کشور حضور خواهد داشت.

وی همچنین از اعلام آمادگی 14 تیم از شهرستانهای مازندران برای شرکت در نخستین دوره مسابقات چولنگ قهرمانی این استان در شهرستان نکاء خبر داد وتصریح کرد:این مسابقات به منظور شناخت تیم منتخب مازندران برای اعزام به مسابقات کشوری روز جمعه در روستای درویش خیلک شهرستان نکاء برگزار می شود.

بگفته رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی مازندران نفرهای اول تا پنجم این مسابقات به رقابتهای قهرمانی کشور به استان گیلان اعزام خواهند شد./ب

برچسب ها: کشتی ، لوچو ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.