رييس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان آمل،از راهيابي و پذیرش اثرهنرمند این شهرستان در رشته گرافیک دهمین جشنواره بين المللي بسم الله در تهران خبر داد.

محمدي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:اثر حسين بخشي هنرمند آملی در بخش پوستر مورد تایید داوران و کارشناسان بازبینی آثار ارسال شده به دبیرخانه همایش در تهران قرار گرفته است.

وی افزود:جشنواره بسم‌الله در دو رشته گرافيك شامل دو گرايش پوستر و لوگوتايپ با موضوع آيه بسم الله،اسماء الحسنی و اسماء متبركه و رشته تصويرسازی با دو موضوع قصص قرآنی و آداب و رسوم و سنت‌های كشوری كه در آن زندگی می‌كنيد،بر پا می‌شود.

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل تصریح کرد:اثر هنرمند آملی،از مجموع حدود شش هزار و 800 اثر داخلي و هزار و200 اثر خارجي از 15 کشور به دبیرخانه همایش بوده که در مجموع 120 اثر برتر انتخاب شد.

محمدی گفت:حسين بخشي از هنرمندان خوشنويس و گرافيست خوش ذوق آملی وعضو انجمن خوشنويسان اين شهرستان و داراي مدرک درجه ممتاز خوشنويسي و فوق ليسانس گرافيک است.

بگفته وی نمايشگاه دهمين جشنواره بين المللي بسم الله از 31 تير همزمان با ايام ماه مبارك رمضان برگزار و تا 12 مرداد ادامه خواهد داشت./س

برچسب ها: گرافیک ، هنرمند ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.