شهبازوار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دريافت حق‌الوكاله 500 ميليوني صحت ندارد/ برخي به دنبال حاشيه سازي هستند

وكيل يكي از دو مداح تهراني گفت: دريافت حق‌الوكاله 500 ميليون توماني براي وكالت مداح تهراني با شكايت رياست جمهوري صحت نداشته و به زودي حكم تجديد نظر اعلام مي‌شود.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در پی طرح مسائلی درباره رئیس جمهور و رئیس دفتر وی طي ماه مبارک رمضان سال گذشته و انتشار این خبرها در جامعه، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و وکیل اسفندیار مشایی علیه مداح صاحب نام شکایتی را در دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح کردند.

بازپرس شعبه نهم دادسرا نیز پس از تحقیق از دو مداح و بررسی شکایت صورت گرفته، پرونده را با صدور قرار مجرمیت و تائید آن از سوی دادستانی به دادگاه انقلاب تهران فرستاد.

براساس اين گزارش؛ یکم آبان ماه جلسه دادگاه در شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران برگزار شد که پس از آخرین دفاعیات دو مداح صاحب نام و وکلای آنها ختم رسیدگی به پرونده اعلام شد.

درنهایت هم حکم صادر شد و منصور ارضی تبرئه و سعید حدادیان به پرداخت 405 هزار تومان محکوم شد. اما اطرافیان مشایی از این حکم خشنود نشدند و به دادگاه تجدیدنظر بابت صدور حکم تبرئه برای ارضی شکایت کردند و متعاقبا وکلای حدادیان هم برای محکومیت او به پرداخت 405 هزار تومان اعتراضی را تقدیم دادگاه تجدیدنظر کردند که هر دو طرف منتظر رای دادگاه تجدیدنظر هستند.

اما در اين ميان شنيده شد كه وكيل يكي از دو مداح تهراني برای وکالت پرونده شکایت مشایی از حاج منصور ارضی 500 میلیون تومان حق‌الوکاله دریافت کرده و همين مساله باعث پيروزي وي در دادگاه و اخلال در راي دادگاه شده است!!

براي روشن شدن ابهامات در اين زمينه باشگاه خبرنگاران، موضوع را از طريق وكيل يكي از مداحان پيگيري كرد.

"فرهاد شهبازوار" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در رابطه با اين امر اظهار داشت: حق‌الوكاله 500 ميليوني واقعا شایعه است و خودم هم وقتی این شایعه را شنیدم، خیلی تعجب کردم.

وي افزود: برای برخی جالب است پرونده‌ای که از حدود یکسال و نیم پیش تشکیل شده و اکنون آخرین مراحل رسیدگی‌اش درحال سپری کردن است را به سوژه‌ای برای حاشیه‌سازی تبدیل کنند.

وكيل يكي از مداحان خاطرنشان كرد: دادگاه تجديد نظر به زودي حكم دو مداح تهراني را صادر مي‌كند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار